sobota, 6 lipca 2013

Wyniki naboru i krótkie informacje!

W ciągu tygodnia dotarło do mnie kilka świetnych imaginów, ale musiałam wybrać tylko jeden. I tak mi się to nie udało, bo zaprosiłam do blogowania dwie osoby na okres próbny. Będzie on trwał do końca wakacji i tylko od Was zależy, czy dana autorka na stałe z nami zostanie. Przyjęte osoby to:
Eva Horan
Natalia Szustakowska
Mam nadzieję, że zwycięskie prace zachwycą Was równie mocno co mnie ;)



Przechodzimy do informacji:
1. Czy ktokolwiek z Was wie co dzieje się z aauthoress? Nie mogę złapać z nią kontaktu, a mam do niej kilka pytań. Jak ktoś ją znajdzie, niech wyśle prosto do mnie :D
2. W związku z trwającymi pracami imaginy będą pojawiały się rzadziej, bynajmniej z mojej strony. Codziennie robimy coś z przyjaciółmi, przez co nie mam czasu na pisanie, a z weną też u mnie nie najlepiej. Mimo to, mam nadzieję, że nas nie opuścicie ;) Obiecuję, że jak tylko na coś wpadnę to siadam do pisania i od razu publikuję!
3. Co do imagina o Harrym, to 3 część jest praktycznie gotowa, tylko mam ogromne problemy z napisaniem końcówki. Głowię się nad nią od kilku dni i nic. Dajcie mi jeszcze kilka dni, a na pewno coś wymyślę. Muszę :)
4. Przepraszam, że od tygodnia nic się nie pojawiło, ale swoje wytłumaczenie napisałam w 2 punkcie, a co do aauthoress to nie mam pojęcia co się z nią dzieje. 

Tym, którzy dotrwali do końca tej notki, życzę udanych wakacji!!

5 komentarzy:

  1. Co do punktu drugiego to rozumiemy, przecież są wakacje, spotykasz sie z przyjaciółmi itp :D DObrze, że napisałaś kiedy będzie część 3 o Harrym, bo myślałam, że już nie dodasz :D
    Jesteście JEDYNYM polskim blogiem z imaginami który czytam i go uwielbiam :D <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  2. ej kochanie ja rozumiemm tylko spinaj swój sexiaasty tyłek bo sie nie moge doczekac ostatniej czesci imagina z harrym sadze ze bd ryczec xd ja juz sie poryczałam na 2 czesci wiec błagam dodawaj to jak najszybciej bo mnie ciekawość zżera xd mam nadzieje ze obie dziewczyny dadza sobie rade i bd dodawac zajebiste imaginy jak założycielka tego bloga xd szkoda ze nie wiedziałam o naboże bo moze bym cos swojego wysłała ale i tak sa beznadzijene wiec moze i dobrze ? xd ja czekam z niecierpliwością na koljene imaginy zwłaszcza na ostatnia czesc harregon (mam nadzieje że szczesliwa xd) i koljene imaginy dziewczyn :) xx kuźwa mój nickt to tez dreamer ..... cóż xx dreamer2 ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. wciąż tutaj jestem :> jak masz do mnie jakieś pytania to napisz na twitterze: @iamlostt

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku błagam dodoaj juz 3 czesc hazy bo sie no tak jak by nie wiem co zrobie z tego ze trzymasz w namiepiecuiu i tak wierze w happy end ale no daj cos xd :*

    OdpowiedzUsuń
  5. imagin z hazzz ploooosee <3

    OdpowiedzUsuń