czwartek, 11 lipca 2013

Imagin Harry cz.3



Masz wszystko. Tak ty masz wszystko czego chcesz. Czego byś nawet nie miał zaraz, dosłownie za chwilę możesz stanąć się posiadaczem tej rzeczy. A co jeśli ja niczego już nie chcę, a co jeżeli mam już to co powinno czynić mnie szczęśliwym, a wciąż nim nie jestem.  Chcę tego co jest wstanie zaoferować mi każda napotkana przeze mnie dziewczyna, kobieta, czy nastolatka. A co jeżeli czekam na tą osobę już od tak długiego czasu, a ona cały czas nie przychodzi. Byłem już w prawie każdym zakamarku naszej planety. Przez moje życie przewinęły się setki tysięcy, jeżeli nie to już miliony ludzi. Ale jeżeli spotkał bym to od razu bym się o tym dowiedział – prawda ? To czemu jeszcze jej nie odnalazłem, nie zobaczyłem, nie dotknąłem, nie poczułem jeszcze jej warg na swoich. Gdzie jesteś moja księżniczko, na którą czekam całe życie. Wstaje z myślą, że to właśnie dziś Cię spotkam i wiem, że ty też wstajesz mając ten sam cel co ja. Uwierz mi będę cię chronił, będę całował cię o blasku księżyca i o wschodzie słońca, będę spełniał każdą twoją nawet najmniejszą zachciankę i zrobię wszystko by wywołać na twojej twarzy uśmiech. Skarbie będę Cię kochał jak nikt. Sława, pieniądze fakt mam to ale nie zadowala mnie to w 100 %. Staje się to już poniekąd męczące. Niektórzy ludzie uważają mnie za geja, lecz mocno się z tym mylą. Ale zacznijmy wszystko od początku.
  Nazywam się Harry Styles i mam 19 lat. Myślę, że nie muszę się przedstawiać, ale dla Was zrobię ten mały wyjątek. Jestem światowej sławy piosenkarzem i 1/5 najsławniejszego w historii boysbandu One Direction. Razem z moimi pięcioma braćmi śpiewam i wydurniam się na scenie. Kocham to. Jestem najmłodszy w zespole, ale to nie przeszkadza światowe sławy modelkom, czy aktorkom, które w różnych wywiadach otwarcie przyznają, że je pociągam. Dziennikarze robią ze mnie złego chłopaka, który umawia się z kobietami w podeszłym wieku. Ale to wszystko nieprawda, nie wierzcie im. Urodziłem się w Cholmes Chapel w Wielkiej Brytanii, ale obecnie zamieszkuję Londyn. W x-factorze razem z chłopakami zajęliśmy 3 miejsce. To niesamowite że przyszliśmy osobno, a wyszliśmy razem. Mam mamę, tatę i siostrę- Gemmę. Moi rodzice niestety rozwiedli się ale wciąż się przyjaźnią, a z moją siostrą łączą mnie same pozytywne kontakty. To ona nauczyła mnie jak porozumiewać się z kobietami. Lecz po co skoro jej wciąż tu nie ma. Tak więc mam sławę, pieniądze, szalejące za mną fanki oraz najlepszych przyjaciół na co dzień. Ale jednak nie ma jej co wciąż nieustannie mnie dręczy.
    Nareszcie kończymy trasę Take Me Home. Czemu się cieszę ? Bo to męczące występować 8 miesięcy prawie codziennie nie widząc najbliższych. Jeszcze tylko trzy koncerty, tak trzy cholerne koncerty i koniec. Wydajemy nową płytę i mamy kilka miesięcy przerwy. Oczywiście przerwy jedynie od koncertowania. Spotkania z fanami i rozdawanie autografów to nasz obowiązek. Więc tylko jeszcze trzy dni. Wytrzymam. Muszę.

*     *     *

    Wibrujący telefon oznajmił mi, że jest już godzina 10:30 i czas najwyższy wstawać. Za godzinę mamy próbę, następnie chwilę wolnego i koncert. Tak koncert mógłbym już na nim być i skończyć go czym prędzej. Lecz niestety tak się nie da. Wstałem wziąłem szybki prysznic i prędko pojechałem na próbę, na której z niecierpliwością czekano właśnie na mnie.
- Jak się spało Styles – zaczął Niall.  Widziałem, że jest nie w humorze.
- Wybacz mu nie dali tu jeszcze cateringu- wyjaśnił Liam. A ja szybko uśmiechnąłem się i poklepałem blondyna w ramię.
-Dobra nie pora na kłótnie im szybciej zaczniemy tym szybciej skończymy – Dorzucił Zayn  i wszyscy poszliśmy na halę.
  Próba dłużyła się dziś niemiłosiernie. Na szczęście Louis rozluźniał atmosferę swoimi żartami. Kiedy próba się skończyła zegary wskazywały godzinę 17:00 więc nie opłacało nam się już gdziekolwiek wracać. Wszyscy poszliśmy do bufetu gdzie każdy zjadł może nie najlepszy, ale sycący posiłek. Oczywiście nie będzie to zaskoczeniem jeżeli powiem, że Niallowi bardzo smakowało. Potem udaliśmy się do wizażystki, która oprawiła nasz wygląd, a zaraz po tym ubraliśmy się w nasze stroje. Byliśmy już gotowi aby dać koncert. Mam nadzieje, że nasi fani go nie zapomną. – Jeszcze o tym nie wiesz ale ty też go nie zapomnisz Harry. Ten koncert zmieni twoje życie raz na zawsze. Tak na szczęście zmiany te będą na lepsze. Zdecydowanie lepsze. – Mam nadzieję, że ja tez nie zapomnę jednego z koncertów kończącego ta wspaniałą trasę koncertową.
Mogę pomyśleć, że to był i wciąż jest kolejny bardzo monotonny dzień. Tak jak każdy. Ale dla mnie właśnie to było takie ekscytujące, to że mogę robić to co kocham – śpiewać. Kiedy staliśmy za sceną i słyszeliśmy fanki skandujące nasze imiona zrobiło mi się wyjątkowo miło.
Razem z  chłopcami siedzieliśmy w szatni i rozmawialiśmy o wszystkim i o niczym. To moi bracia – zdecydowanie. Mogę powiedzieć im o wszystkim,a oni wysłuchają mnie i poradzą. Kocham ich za to
- Wiecie co ostatnio mam lekki kryzys w związku z El – zaczął Louis – Moglibyście mi coś poradzić ciągle się kłócimy i nie mamy ze sobą dobrego kontaktu.
- A o co idzie? – sprawą zaciekawił się Liam. Był w związku z Danielle. Ona jest wspaniałą osobą. Wszyscy traktujemy ją jak nasza siostrę. Payne jest już z nią tak długo, tak bardzo ją kocha. Też mam zamiar tak kochać moja przyszłą dziewczynę jak Liam Danielle.
- Przeważnie błahe sprawy. Typu, że nie wyłączam telewizora, czy puszczam za głośno muzykę podczas kiedy ona się uczy – Louis był bardzo smutny. –Myślę, że to już niestety koniec.
Nie wyobrażam sobie Tomlinsona bez El oni byli stworzeni dla siebie. Nie mogli rozstać się przez takie byle co .
- Ej Lou jeśli ją kochasz to o nią walcz kupuj jej kwiaty, to zawsze działa na dziewczyny – zacząłem, a wszyscy spojrzeli się na mnie – a jak już się kłócicie to daj wygrać jej tą kłótnię dziewczyny zawsze pięknie się uśmiechają kiedy uda im się wygrać awanturę ze swoim chłopakiem – dodałem, a chłopcy pytająco się na mnie patrzeli.
- Styles co się z Ciebie taki romantyk zrobił – zaczął śmiać się Niall. Muszę powiedzieć, że z niewiadomych powodów zrobiło mi się przykro. To chyba dla tego, że uważam, że z takich rzeczy nie powinno się żartować.
- Właśnie – dodał Zayn, który również miał dziewczynę Perrie – Ale tak czy siak Harry ma rację zrób tak.
-Dzięki chłopaki wiedziałem, że mogę na was liczyć- powiedział Louis o czym wstał i udał się do bufetu.
Byłem z siebie dumny, że moja rada spodobała się chłopakom. Wracając do Zayna był on w związku z Perrie, która śpiewała w Little Mix. Bardzo ją lubiłem ale widziałem ją równie rzadko jak Malik, gdyż dziewczyna miała własne trasy koncertowe. Ale ufają sobie i to chyba jest najważniejsze.
 Nagle usłyszeliśmy głos Paula – naszego menagera, który krzyknął:
-Zostało 30 sekund
Wszyscy poderwaliśmy się z zajmowanych przez nas miejsc i pobiegliśmy na scenę w rytm pierwszej ze śpiewanych na naszych koncertach piosenek ,,Up all night’’. Wtem moje serce prawie stanęło.
________________________________________________________________________

No hej :) Było 15 kom, więc wstawiam 3 część..Jest krótsza niż poprzednie, ale nie martwcie się, następna część będzie naprawdę długa. Na 4 będziecie musieli niestety poczekać kilka dni. Co do imagina z Niallem, który miał pojawić się dzisiaj to pojawi się dopiero jutro, bo nie mogłam wymyślić zakończenia.. I teraz wielka prośba do was jeżeli chcecie żebym została na blogu na stałe to komentujcie, czytajcie i polecajcie moje imaginy.. Z góry dzięki :)

16 komentarzy:

  1. Super to opowiadanie i czekam na nastepne
    A co do opowiadania Nialla to czekam ;)
    Karina xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna część, czekam na następną.
    Masz wielki talent do pisania :).
    Julia xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba next :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Czekam na następną :*

    OdpowiedzUsuń
  5. NIESAMOWITY!! Czekam na nexta;-) pozdrawiqm

    OdpowiedzUsuń
  6. Super next :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kochaaaaaaaam <33333

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG w takim momencie? Załamię się.Pisz pisz pisz plsss :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Daaaaaaalej ! proszę ! ♥♥ boski !

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku ja chce kolejny błagam chcocia mam kilka pomysłow ale plooose ♥ xx dreamer2

    OdpowiedzUsuń
  11. CUDOWNYYY <333 pisz dalej xx.

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś niesamowita, co prawda zaczełam dopiero co czytać tego bloga, ale bardzo mi się spodobał. nie mogę się doczekać na next'a!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny . *,* nie moge sie doczekac natepnej czesci . !

    OdpowiedzUsuń