czwartek, 14 marca 2013

Imaginy z gifami :D

1.
Louis mówiąc o Tobie w wywiadzie:
-She's perfect.






2.
Niall gra Ci na gitarze, gdy bierzesz prysznic.

Gdy wychodzisz naga, On patrzy na Ciebie w ten sposób:

3.
Otwierasz Harremu drzwi i słyszysz pytanie:
-Może z nami zamieszkać?

4.
Paul przyłapał Zayna, kiedy próbował wejść do Twojego pokoju:

5.
Wyjeżdżacie z Liamem na wakacje:

6.
Liam: Wpadłeś (T.I) w oko!
Zayn: Naprawdę?!

7.
Niall wyobraża sobie noc z Tobą:

8.
Harry widzi jak ktoś podrywa Cię na ulicy:
-Ona jest moja!

9.
Louis śpiewa dla Ciebie na koncercie "Little Things":

10.
Pokazujesz na swoje usta i pytasz Liama:
-Jestem tu brudna?


_______________________
chcecie, bym robiła od czasu do czasu imaginy w tej postaci??

6 komentarzy:

  1. tak mega mis sie to podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. noo... mam nadzieję na więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużoooo więcej Cudo ^^ Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. o,o Oooo kurwa :D Zajebiste ! U mnie każdy już śpi a ja siedze u siebie w pokoju i nie moge przestać sie śmiac :P Chyba wszystkich juz obudziłam :D Pozdrowionka <3

    OdpowiedzUsuń