sobota, 11 stycznia 2014

Zayn cz. 4

- Zayn? O czym chciałeś porozmawiać? - zapytałam łagodnie
- [T.i] Ja wiem że ty mnie teraz nienawidzisz. Zresztą nie dziwię Ci się po czymś taki sam bym się nienawidził. Proszę Cię wybacz mi. 
- Zayn j-ja nie umiem,nie potrafię. - W tym momencie do moich oczu zaczęły napływać łzy. 
- Ja chcę to wszystko wytłumaczyć pozwól mi. - złapał mnie swoją ciepłą ręką za obydwie dłonie. Proszę Cię pozwól mi. 
Nic nie odpowiedziałam. Tylko patrzyłam się w jego pełne już łez i bezsilności oczy. 

- Pamiętasz Katy? - zapytał 
- Tak
- To wszystko, nasze rozstanie to jest jej wina. Ja wiem jestem tchórzem zwalam to wszystko na jakąś laskę,ale to prawda. - mówił o tym cały czas ze łzami w oczach. Było mi go bardzo szkoda. Widać było że mocno żałował.
- Dzień przed naszym rozstaniem poszedłem pobiegać do parku, jak zawsze. Spotkałem ją przypadkiem. Poprosiła mnie o szczerą rozmowę. Pokazał mi zdjęcia na których Ty i on wy się – załamał mu się totalnie głos i zaczął głośno szlochać. 
- Zayn już spokojnie – mówiłam delikatnie. - Zayn ćśśś … - przytuliłam go delikatnie do siebie. On natomiast oddał ten gest z podwójną siłą

Oczami Zayna 
Popłakałem się przy niej jak małe dziecko. Moje uczucia coraz bardziej przybierały na sile. Nie potrafiłem się opanować. Przed oczami pojawił mi się obraz mojej beznadziejnej przeszłości. Moja bezradność była wtedy tak wzmożona, że nie potrafiłem sobie dać rady. Tak strasznie brakowało mi jej serdecznego dotyku, uśmiechniętej twarzy, wesołego głosu i miękkich, malinowych ust, dzięki którym,  zawsze stawałem się weselszy. Pragnąłem jej delikatnych pocałunków. Chciałem znów widzieć te rozbawione, zielone oczy we mnie. Jednak, to tylko wspomnienia - niewyraźne, mgliste, ulotne, które nigdy nie powrócą. Teraz ta cudowna przeszłość zamieniła się w rozpaczliwy obraz smutku i żalu. Oboje wylewaliśmy strumienie łez, czując do siebie kompletny brak zaufania, złość, słabość i bezsilność. Zrobiłbym wszystko, żeby tylko mi wybaczyła. 

Twoimi oczami
Nie mogłam się od niego „odkleić” brakowało mi tego i to bardzo. Potrzebowałam jego dotyku, jego głosu całego niego. Dopiero po naszym spotkaniu na lodowisku zrozumiałam że go kocham, tak cholernie go kocham, że potrzebuje go, pragnę go fizycznie i psychicznie. Cały czas wtuleni w siebie w półleżącej pozycji usnęliśmy... 

Oczami Zayna
Nawet nie wiem kiedy usnęliśmy. Pewnie teraz wyglądam okropnie. Przepłakałem wczoraj kilka godzin. [T.i] bardzo mnie wspierała, pocieszała chociaż po tym wszystkim to ja powinienem to robić. Teraz patrzę na mojego anioła. Jej drobne piegi na zgrabnym nosie dodają jej niezwykłego dziewczęcego uroku. Usta dziewczyny, które są lekko rozchylone kuszą do pocałunku – długiego i namiętnego. Jest idealna. Nie mogłem się powstrzymać i niepewnie zbliżyłem usta do jej miękkich i ciepłych warg. Obudziła się. Otworzyła najcudowniejsze zielone oczy jakie tylko można zobaczyć.

 Twoimi oczami 
Poczułam ciepłe ręce, które delikatnie, lecz stanowczo obejmowały moje biodra. Chwilę potem moje usta zostały obdarzone cudownym i takim delikatnym pocałunkiem. Myślałam że to tylko mój wymysł, sen, ale to okazało się wspaniałą rzeczywistością. Odwzajemniłam ten wspaniały gest z taką samą czułością...
Po chwili namiętności zdałam sobie sprawę kogo całuje i w trybie natychmiastowym wyrwałam się z objęć Zayna. 

- [T.i] J-ja przepraszam, ja nie chciałem, ale ja, ja – gubił się we własnych myślach. Nie mógł złożyć nawet jednego zdania wyrażającego to co chce powiedzieć. 
- J-ja naprawdę.. 
- Nic się nie stało, przecież kiedyś byliśmy raze...  każdemu może się zdarzyć. Co chcesz na śniadanie?? -  w ostatniej chwili ugryzłam się w język. 

Oczami Zayna 
- Ciebie- wypaliłem i po chwili dopiero do mnie dotarło co przed chwilą powiedziałem. 
Ona tylko się uśmiechnęła. 
Po chwili byliśmy już w kuchni. Ruszyłem z wolna w kierunki lodówki, aby przygotować śniadanie dla nas obojga. Zatrzymało mnie delikatne szarpnięcie od tyłu i usłyszałem jej głos.
- Ja zrobię. Weź w tym czasie jakiś prysznic – uśmiechnęła się - Ręczniki masz w białej szafce. Musisz się niestety ubrać w to samo bo nie mam w domu męskich rzeczy.
Bez słowa, odpuściłem. Wiedziałem, że kolejne kłótnie nie miałyby najmniejszego sensu, chociażby dlatego, że sytuacja bez przerwy była napięta, chociaż muszę przyznać że oboje sprytnie to ukrywaliśmy i zachowywaliśmy się bardzo naturalnie z przyjacielskim nastawieniem do siebie. 
- [T.i]? - zapytałem.
- tak? 
- gdzie jest łazienka? (XD)
W tym momencie zobaczyłem uśmiech który niemalże wprowadził mnie w ekstazę. 
- pierwsze drzwi po lewo. 
- dziękuje – powiedziałem ukazując moje białe zęby.

Wszedłem do pokoju kąpielowego cały czas rozmyślając o moim aniołku. Przed oczyma miałem jej obraz. Czułem jej wspaniały zapach. A na moich ustach ciągle czułem te jej ciepłe wargi. Zdaje się że między nami jest wszystko dobrze, ale ja wiem że ją to nadal boli, zresztą mnie też. Na takich przemyśleniach minęła mi kąpiel. Zarzuciłem na swoje mokre ciało miękki i pachnący ręcznik i powoli zacząłem je dokładnie osuszać. Ubrałem swoje wczorajsze ubranie i opuściłem zaparowaną łazienkę. 


_____________________________________________________________
Hej Miśki :3
Przepraszam że tak długo musieliście czekać, ale totalnie nie miałam pomysłu co napisać. Wiem że wyszedł krótki, lecz nie chciałam żebyście czekali więc macie chociaż tyle :) Następną postaram się dodać w jak najbliższym czasie xx 

Imagina dedykuje mojej przyjaciółce Natalii Lisik <3 

33 komentarze:

  1. Piękny. :) Czekam na następną część i dziękuję za dedykację / Lisior <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa Super! Czekam na next! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No dawaj dawaj dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Vgfxlfrcgnijvg zajebisty czekam nn

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny, normalnie CUDO !! Czekam na 5 ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  7. G e n i a l n y ! ! ! ! ! Kocham to ! Proszę Cię, błagam na kolanach, żebyś jak najszybciej dodała następny rozdział. Na serio B Ł A G A M !

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny czekam na kolejny rozdział :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. jhhjsdsdkhdsdkjksdsdjksdj piękny <3 Dawaj następnego / M.

    OdpowiedzUsuń
  11. http://second-face-story.blogspot.com/ proszę przeczytajcie I rozdział

    OdpowiedzUsuń
  12. POKÓJ KĄPIELOWY? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogłam znaleźć synonimu do "łazienka" xd

      Usuń
    2. Niektórzy to mają problemy.... ŚWIETNY *.*

      Usuń
  13. Przepiekny juz nie moge sie doczekac kolejnej czesci

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliiiczny ♥♥♥ nie mogę się doczekać dalszej części ♥ ale na serio, pokój kąpielowy??

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny!

    from-dreams-to-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudo! Jak byś chciała, możesz zajrzeć do mnie

    http://das-leben-ist-brutal.blogspot.com/2014/01/01-davie-hutsonie-zaraz-cie-zabije.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. SPAM:
    Danielle i Harry Styles. Oboje kochają samochody. Wraz z przeprowadzą do nowego miasta zaczynają nowe życie. Pasmo emocjonujących wydarzeń :) Czy uda im się odnaleźć w nowym miejscu? Czy zdobędą przyjaciół, a może miłość?
    Jeśli chcesz się przekonać odwiedź mojego bloga:
    http://wyscigi-to-moje-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej.
    Na początku do czegoś się przyznam... A mianowicie w konkursie miałam innego faworyta, no i trochę zdenerwował mnie wynik. Nie komentowałam poprzednich części z powodu braku dostępu do internetu. Teraz nadrabiam... i co? Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich umiejętności wzbudzania uczuć... zawsze gdy imagin wzbudza we mnie emocje nie do opisania czuję takie dziwne- jakby to opisać- mrowienie na rękach i ogólnie na całym ciele. Może to dziwne, ale lubię to, a czytając ten imagin często uczucie to powraca. A wracając do poprzedniego wątku- przekonałam się do Ciebie i to bardzo. Muszę przyznać, że masz talent i to niemały. Mam nadzieję, że wybaczysz mi tę chwilową słabość... A co do tej części- naprawdę wyśmienita :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo dziękuje za miłe słowa. Ciesze się że to co pisze ci się podoba :> xx

      Usuń
  19. Podoba? To mało powiedziane, szaleję za tym ;*****

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczny!! <33
    Polecam: http://part2escape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudooo.... dawaj nexta :p kocham Cię <3 jesteś poprostu amaZayn:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Per-fect !!! Dodaj szybk następną, proooooszę <3
    Wgl to teledysk jest cudowny, c' nie. Musimy pobić rekord na urodziny Hazzy :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Popłakałam się

    OdpowiedzUsuń