czwartek, 2 stycznia 2014

Czytajcie uważnie!

Większość z Was chyba nie skierowała się na tt i teraz są niejasności. Napisałam to tam, bo nie chciałam tu zaśmiecać, ale widocznie muszę. NIE BĘDZIE KONTYNUACJI HARREGO NA TYM BLOGU. Rozważam rozwinięcie tej historii i utworzenie z tego prawdziwego fanfica (o ile to potrafię). Chciałabym wiedzieć, co o tym sądzicie i czy ktoś będzie w ogóle to czytał. Nie wiem, czy to dobry pomysł, bo na to trzeba mieć wenę i talent, a mi tego brakuje i nie jestem pewna, czy dam rade się w to bawić.  Wszelkie skargi, pytania, pomysły i opinie możecie wyrazić pod tym postem lub tutaj.

Trzymajcie się!

29 komentarzy:

  1. tak, proszę proszę ! to by było świetne ! <33

    OdpowiedzUsuń
  2. dasz rade x Wierze w cb x
    Zakochalam sie w tym imaginie *-*
    Na pewno bd czytac x

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem za ! wierze w Ciebie bo jestes niesamowita !
    a jak juz zobaczysz ze czesci beda bez sensu to skonczyc w dobrym momencie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz dalej na ewno bedą swietne!!! ♥
    Julia x

    OdpowiedzUsuń
  5. Cytuje bo na to trzeba miec wene i talent POSRALO CIE jestes niesamowita mowisz wenevi talent ty masz to i to . Przepraszam za wyrazenie Kocham Cie pomysl swietny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie, że będę czytać. masz wielki talent, a wenę właśnie ukazujesz, pisząc tak wspaniałe imaginy dla nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że jest to wspaniały pomysł ! Oczywiście będę czytać ! I nie wypisuj głupot, masz wielki talent *.* Aż nie mogę sie doczekać *-* I to jeszcze Hazza *_______* <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Harry jest dobry na wszystko XD

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę zrób to! Piszesz świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. To super że zrobisz ! :33 jesteś świetna! I proszę żeby było z tym drugim chłopakiem to jak wspominali dziewczyny w ostatnim omaginie ;** rtlko oby nie zaszła w ciążę

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście uważam, że dasz rade. Jak najbardziej :) No oczywiście nikt cię nie namawia, jeśli nie czujesz się na siłach, ale na prawdę byłoby miło i mi i wszystkim innym jakbyś chociaż spróbowała :) i podpisuję się, że jak najbardziej, na 100% będę czytać :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Taktaktak <3 Z pewnością będę czytać i komentować! Już możesz mnie zapisać do 'informowanych' *_* Jeśli będziesz potrzebowała jakiejś pomocy, inspiracji, czy opomysłu - chętnie pomogę, pisz: @olesia129 !xx

    OdpowiedzUsuń
  13. prosze pisz.... Masz talent i wgl... Ja moge na waszego bloga wchodzic tylko z tel więc za duzo info tu nie ma... Zrub najlepiej osobny blog taki z dokładniejszą wersją tego imagina i około 200 twojich fanek bd szczęsliwych ;) jesli nie więcej
    Tina <3

    OdpowiedzUsuń
  14. .Powiem ci jedną rzecz gdybyś owego talentu nie posiadała to co my (czytelnicy) byśmy tu robili ?Czekam na kontynuację z niecierpilwością nie ważne jak to wszystko się potoczy zajdzie w ciążę czy nie zbliży się do nowego chłopaka czy rodzice wyrzucą ją z domu i tak tobie wyjdzie to idealnie .
    P.S.Kocham wszystko co piszesz < 3 I mam nadzieję że będziesz rozwijała swój niezwykły i rzadko spotykany talent . ;*
    Zachłanna czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  15. Wierzymy w ciebie *.*
    Nie możesz nas teraz zawieść :D < 33

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzisiaj spędziłam bite 5 godzin na czytaniu twojego bloga , niektóre tak mi się podobały że czytałam je po kilka razy *.*
    Jestem zachwycona uzależniona i z przekrwionymi oczami < 33
    Czekam na więcej a przede wszystkim na kontynuację Harrego *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyno przeczytalam wiele imaginow i wiele blogow i uwierz twoj jest swietny, zreszta widac to po ilosci komentarzy, jestes swietnaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. http://moczu.blogspot.com/ zapraszam do mnie ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chętnie bym czytała :*
    Było by fajnie ;))
    Pozdrawiam :*:*

    OdpowiedzUsuń
  20. jeju jeju jeju *.* oddzielny blog byłby swietny . Masz naprawde talent , a czytanie twoich imaginow jest tak przyjemne i wciągające . Podoba mi sie język jakim piszesz i że imaginy nie konczą sie 'i żyli długo i szczesliwie',bo to jest lekko dobijające.Fajnie,że opisują uczucia ,jaki i wygląd bohaterow. Czasami czuje scisk w żołądku kiedy cyta takie w ktorych jest dużo czułosci,bo czuje jakbym naprawde to była ja, a wszystko dzięki Tobie ,bo potrafisz wszystko dokładnie i zrozumiale napisac :) Mysle,że warto zaryzykowac . :* Napewno byłabym jedną z twoich czytelniczek :) PS. Oby nie zaszła w ciąże i żeby rodzice nie wygonili jej z domu . :D moim zdniem fajnie by było gdyby rodzice prawie nic o nich nie wiedzieli. A wydarzenia dotyczyłyby bardziej ich życia niż innych. Uwielbia jak Harry jest zazdrosny <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz talent i jesteś zdolna :) a zrobisz jak zachcesz.. W każdym bądź razie jak się pojawi to z przyjemnością go przeczytam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pisz dalej kochaaaaaam tego imagina :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Sądzę, że masz talent i udałoby ci się pisać kontynuację. <3
    Sama widzissz, że chcętnych do kontynuacji jest dużo. ^^ Jestem jedną z nich i szczerze mam nadzieję, że zdecydujesz się na nowego bloga z kontynuacją. ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bede na 10000000000...% kocham to opowiadanie ;*

    OdpowiedzUsuń