środa, 1 stycznia 2014

Harry cz.4

muzyka

Wyszłam spod prysznica i włożyłam na siebie przygotowane wcześniej ciuchy. Do imprezy zostało pół godziny, a ja nadal nie wiedziałam jak wytłumaczę się mamie. Idę na imprezę do gościa, którego nie znam, ale zna go Harry-chłopak kojarzony z przemocą i agresją. Toby się mamusia ucieszyła z takiego zięcia! Wysuszyłam swoje włosy i przez kolejne 10 minut próbowałam rozczesać, aż w końcu rozpuściłam je, pozostawiając z tymi wszystkimi poplątaniami.
Czekam na dole 
Odczytałam wiadomość od Harrego i zakładając bluzę zeszłam na dół. Siedział w aucie, ubrany w czarny t-shirt z logiem Rolling Stone'sów .
-Cześć-powiedziałam nieśmiało, wsiadając do środka.
-Cześć-Styles złapał mój podbródek i dla odmiany pocałował mnie w kącik ust.
Całkiem przyjemne.
W ciszy dojechaliśmy pod ogrodzony wysokim płotem, dom. To chyba jakiś mafioza. Wysiadłam z auta i poczekałam, aż obok mnie pojawi się Harry. Niepewnie złapałam go za rękę, nie wiedząc na co mam być gotowa. Chłopak posłał mi przyjazny uśmiech i zaciągnął do budynku.
Impreza trwała w najlepsze, a mnie udało się poznać kilku ludzi w tym Eda. Ed to niewysoki rudzielec, który jest najlepszym kumplem Stylesa. W sumie to z nim cały czas byłam, bo Harry co chwila gdzieś znikał i jako jedyni nie piliśmy alkoholu.
-Pójdę poszukać Stylesa-zawołał Ed, próbując przekrzyczeć muzykę.
Pokazałam mu kciuk w górę i wróciłam do sączenia soku pomarańczowego. Mijała minuta za minutą, a chłopaków nadal nie było. Jedynie, co wiedziałam, to to, że na dworze jest zamieszanie, bo wszyscy zaczęli masowo zaciągać się do ogrodu. Kierowana ciekawością zaczęłam się przepychać, by cokolwiek zobaczyć.
-Harry!-wrzasnęłam, widząc jak bije się z dużo wyższym i silniejszym facetem.
Z jego nosa leciała krew i miał rozciętą wargę. Rzuciłam się w jego stronę, lecz zostałam powstrzymana przez Eda.
-Ed musimy mu pomóc!!-krzyczałam wyrywając się do przodu.
-[t.i], nie możemy. To niebezpieczne się tam zbliżać.
-Harry!!-wrzasnęłam, kiedy chłopak otrzymał cios w brzuch.
Styles spojrzał w moją stronę i znowu dostał w to samo miejsce. Tym razem siła uderzenia była tak mocna, że zatoczył się do tyłu. Wyplątałam się z ramion Eda i podbiegłam do bijących się mężczyzn.
-[t.i], idź stąd!-wrzasnął Harry.
-Nie!
-[t.i], wynoś się!!- w jego oczach dominowała złość i agresja.
-Harry..
-Ed, zabierz ją stąd!!-zdążył krzyknąć i otrzymał kolejny cios.
Krzyknęłam jakieś niezrozumiałe słowo i siłą zostałam zaciągnięta do domu, a następnie do auta. Cały czas szarpałam się, aż w końcu znaleźliśmy się daleko od tego domu.
-Dlaczego mu nie pomogłeś?-zapytałam z wyrzutem.
-Nie mogłem. Kiedy Harry jest w transie nic go nie powstrzyma. Trzeba poczekać, aż znokautuje przeciwnika.
-Ale ten przeciwnik był silniejszy!
-Harry i tak go pokona, bije się od kilku lat.
-To chore. Dlaczego w ogóle pozwoliłeś na tę bójkę?
-Kiedy przyszedłem było za późno.
-O co im poszło?-zapytałam, wypuszczając głośno powietrze.
Ed przez chwilę wahał się z odpowiedzią.
-O ciebie..
Spojrzałam na niego skonsternowana.
-Ten koleś zaczął dopytywać się Harrego o ciebie, mówił, że jesteś niezła i w ogóle. To zadziałało na Stylesa jak płachta na byka.
-Dlaczego?
-Jesteś dla niego bardzo ważna, [t.i].

Jesteś dla niego bardzo ważna, [t.i]. Te słowa utkwiły w mojej głowie, robiąc niezłe zamieszanie. Co to ma niby znaczyć? Jak mam to rozumieć? Położyłam się z tymi myślami spać i z nimi wstałam o świcie. Była godzina 5.05 a ja leżałam wpatrzona w sufit. Niby jak mam go przedstawić rodzicom z tymi wszystkimi siniakami i ranami? Kretyn! Jednak, gdy tak leżałam i myślałam o nim doszłam do bardzo głupich wniosków, które bardzo mi się nie podobają. Okej, ja jestem ważna dla niego, ale on też jest ważny dla mnie. Świadczy o tym chociażby moje wczorajsze zachowanie. Nie myślałam trzeźwo, nie myślałam o tym, by uważać na siebie. Myślałam jak pomóc Harremu i cierpiałam razem z nim, kiedy został uderzony. Bałam się o Niego.

Tak jak się spodziewałam Stylesa nie było w szkole, za to gadanie o nim było nie do zniesienia. Wszyscy mówili o wczorajszej bójce. Jedni słyszeli, że trafił do szpitali, inni, że to ten koleś tam trafił, trzeci mówili, że któryś z nich nie przeżył. Głupota! Byłam wściekła na Stylesa za ten wybryk. Nie dość, że się zaczął bić, to jeszcze kazał mi się wynosić! Dziwne, że dopiero teraz do mnie to dotarło. Chyba byłam zbyt zaabsorbowana nim, by myśleć o tym, że moja duma została urażona.
Dzień dłużył się niemiłosiernie, aż w końcu myślałam, że lekcje nigdy się nie skończą. Kilka minut po 15 zabrzmiał dzwonek i spokojnie wyszłam na zewnątrz. Dlaczego nie byłam zaskoczona widokiem Stylesa, opierającego się o maskę swojego auta, otoczonego grupką nastolatków? Mimo okularów, wiedziałam, że patrzy się na mnie. Fuknęłam pod nosem i skręciłam w drugą stronę, unikając jakiegokolwiek kontaktu z tym człowiekiem.
-[t.i]!-usłyszałam za sobą wołanie, jednak niewzruszona szłam do przodu.
-Zaczekaj!-Styles złapał mój nadgarstek i gwałtownie obrócił w swoją stronę.
Miał rozciętą i opuchniętą górną wargę i.. w zasadzie tylko tyle.
-Czego chcesz?-zapytałam z udawaną złością, choć tak naprawdę cieszyłam się, że jest cały.
-Wygrałem-odparł z dumą.
-Co?
-Walkę, wygrałem ją dla ciebie.
Mały uśmiech pojawił się na mojej twarzy, który próbowałam zamaskować.
-I co z tego-mruknęłam.
-Sądziłem, że się ucieszysz.
-Myliłeś się. Jestem na ciebie zła.
-Dlaczego?
-Kazałeś mi się wczoraj wynosić. To nie było miłe-przyznałam naburmuszona.
-Chciałem byś była bezpieczna.
-Mogłeś delikatniej.
-Przepraszam.
Przysunął mnie do siebie i przytulił.
-Jak ja pokażę cię rodzicom?-zapytałam bezradnie.
Styles zachichotał pod nosem.
-Powiem, że to ty mnie tak urządziłaś.
-Nawet nie jesteśmy parą.
-Sądziłem, że nie muszę ci tego mówić.
-A co jeśli nie chcę z tobą być?
-Nie ufasz mi?
Nie odpowiedziałam. Spuściłam wzrok na jego klatkę piersiową i głośno oddychałam.
-Nadal się mnie boisz?
Skinęłam nieśmiało głową.
-Bądź odważna, [t.i]. Zdecyduj, że pragniesz tego bardziej niż się tego boisz-powiedział, unosząc mój podbródek.
Znów skinęłam tylko głową i dyskretnie spojrzałam na jego usta.
-Chcesz mnie pocałować?
Kolejny ruch głową na potwierdzenie.
-Zrób to-dodał niemal bezgłośnie.
Przymknęłam powieki i uniosłam się na palcach, by następnie wpić się w jego wargi. Harry syknął z bólu, a ja dopiero teraz uświadomiłam sobie, że jest zraniony.
-Przepraszam-powiedziałam spanikowana-przepraszam, nie chciałam tego, ja...
Styles przerwał mi złączając nasze usta nieco delikatniej ode mnie.
-Przestań brać wszystko do siebie-szepnął, przerywając na moment pocałunek.
Przyciągnęłam go bliżej siebie i pozwoliłam, by jego język dołączył do pieszczoty.
-Podwieźć cię do domu?-zapytał, kiedy się od siebie odsunęliśmy.
-Miałam nadzieję, że się o to zapytasz-przyznałam z zadziornym uśmiechem.
Harry złapał moją dłoń i zaprowadził nas do swojego auta.
-Spotkamy się jutro po szkole?-spytał chłopak, kiedy dojechaliśmy na moje osiedle.
-Nie mogę. Idę jutro z Alice na zakupy, muszę kupić sukienkę na piątkową kolację-odpowiedziałam posyłając mu, mam nadzieję, uroczy uśmiech.
-Dopłacę ci i kup seksowną bieliznę-zaśmiał się, za co dostał pięścią w ramię.
-Nieśmieszne-odparłam z przekąsem- narazie.
Styles złapał moje policzki i złożył czuły pocałunek w kącik ust.
-Do zobaczenia, mała-puścił mi oczko i jeszcze raz mnie pocałował, tym razem w usta.
-Pa-mruknęłam zadowolona i wysiadłam.

__________________________________________________________________
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zostawić Was na kilka godzin i już szaleją!!!!
KOCHAM WAS, tylko mi się nie zepsujcie :*
4 część za Wami, jeszcze 5
bijemy ten rekord?
Myślę, że 80 i pojawi się choćby o 3 w nocy ;D

LOVE YA :*

97 komentarzy:

  1. Poprostu CUDO! Pisz!

    OdpowiedzUsuń
  2. zwariowałaś czy zwariowałaś? hahaha SERIO 80?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh, żartowałam! wiadomo, że góra 40 komentarzy i koniec ;)

      Usuń
    2. jezu to dobrze już się przestraszyłam, bo tak bardzo chcę przeczytać kolejną część :)

      Usuń
  3. Dodaj jak najszybciej następną :*

    OdpowiedzUsuń
  4. GHJREOIIOIQH *__*
    KOCHAM TO NORMANIE !
    KURDE I ZNOWU CAPS LOCK. MNIEJSZA. CUDOWNE <3 DODAWAJ SZYBKO NASTĘPNY <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze lepszy niz poprzednie *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. TO JEST OPOWIADANIE DO KTOREGO BEDE WRACALA JESZCZE DLUUUUUUUUUUUUUGI CZAS. JESTES SWIETNA

    OdpowiedzUsuń
  7. aw są razem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś niesamowita dziewczyno kocham to opowiadanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Boze nie....myslalam zejednak rozkrecisz jakos to opowoadanie ale sie myslialam znowu skonczy sie na tym ze beda razem bedzie slodko i uroczo, a on bedzie dalej takim hujwm ona mu na wszystkompozwoli .....kompretna porazka, ale wciaz sadze ze zajebiscie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysl sam w sobie byl genialny jeszcze jak pojawil sie watek z tym chlopakiem to juzcudo, ale teraz jestem troche rozczarowana, dlazegk ona sie zgadza...

    OdpowiedzUsuń
  11. plz obniż poprzeczkę, bo nie uda nam się dobić do 80 komentarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Komentujcieeeee musze wiedziec jak sie to skonczy, moze pomyslisz o tym zeby zrobic z tego dluzsze opowidanie, zeby nie bylo takie proste, bo mozna sie domyslic zakonczenia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciagle czuje niedosyt, nie moge zaakceptowac tego ze ona z nim jeat...harryto chuj -.- jakas slaba ta czesc, ale cudownie piszesz

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy wszyscy juz spia, ale ja chce wiedziec jakie bedzie zakonczenie tego imaginamcudooowyny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie by było gdybyś dodała jeszcze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zajebiscie piszesz :) oby nie byla z harrym....

    OdpowiedzUsuń
  17. Super jestes genialna nie do opiaania cudowna, dziekuje po prostu ze to piszesz !

    OdpowiedzUsuń
  18. Czemu 80 to zbyt duzo.....a ja chcialam przeczytacjeszczedzis 5 :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Chce wiedzieć jak to będzie dalej...

    OdpowiedzUsuń
  20. 80? to trochę za dużo :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś świetna, imagin jest świetny! byłabym wdzięczna gdybyś powiadomiła mnie na tt o nowej części :) @Nann_loves1D

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialny! Omg *.* Czekam na 5 część <3

    OdpowiedzUsuń
  23. i jeszcze piosenka id. dziewczyno już jestem w tobie zakochana

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny, nie mogę się doczekać kolejnej części...

    OdpowiedzUsuń
  25. tak bardzo cudowna część aw trochę kiczu jest, ale mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny <3 nie mogę síę doczekać kolejnej części.*.*.*.*.*.*

    OdpowiedzUsuń
  27. GENIALNE - musisz dodać nexta !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Sie dzialo, swietne. Kocham Cie normalnie <3333

    OdpowiedzUsuń
  29. jedyne słowo które może to opisać to ideał omg <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Poczekamy chociażby do 3, byleby przeczytać kolejną część:D

    OdpowiedzUsuń
  31. proszę zlituj się nade mną i dodaj teraz już :(

    OdpowiedzUsuń
  32. swietnie ze dodalas ta czesc, i mam nadzieje ze czesto bedziesz pisala takie imaginy. chodzi mi o to ze taki niegrzeczni chlopcy, ale moglabys ' mnie ' zrobic bardziej drapiezna a nie taka ulegla

    OdpowiedzUsuń
  33. KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOCHAM !! <3333333 JESTES GENIALNA . NAJLEPSZA TUTAJ AUTORKA

    OdpowiedzUsuń
  34. Prosze daj kolejną cześć. Umieram z niecierpliwości, a wiesz ja chce dożyć tej 18- nastki

    OdpowiedzUsuń
  35. proszę cię dodaj kolejną część...

    OdpowiedzUsuń
  36. JEZU!!! AAAAAA nie mów, że będzie +18 ^_^ bo z tego co widze to do łóżka napewno pójdą :D aaaaaaaaaa nie mogę się doczekać!!! ^_^ *.*

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda ze tylko 5 czesci bo jest swietne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Plis następny, jest superaśny :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Boski, ale Jezu my nie dobijemy do 80 :(

    OdpowiedzUsuń
  40. bjkbsjhcblhzsjlbbjvls :p

    OdpowiedzUsuń
  41. N>A>S>T>Ę>P>N>Y ------- P>L>I>S>S *.*
    Jejku *.* Ta ostatnia scena :D
    omg oni pójdą do łóżka ^_^

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny cudowny CUDOWNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Dodaj kolejną część plose :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jezu jaki zajebisty rozdział

    OdpowiedzUsuń
  45. JEZU!!!!!!! NIGDY NIE PRZESTAWAJ PISAĆ <3

    OdpowiedzUsuń
  46. wielbić i tylko wielbić do końca życia

    OdpowiedzUsuń
  47. jezu ten ostatni pocałunek :D *.*

    OdpowiedzUsuń
  48. zajebiszczy ;P aaaaa!!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. kocham cię :*******

    OdpowiedzUsuń
  50. Jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie no daj następny plisss!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Litości!!!!! =D

    OdpowiedzUsuń
  53. Ty jesteś cudowna i utalentowana i ……. och no niesamowita!!!!

    OdpowiedzUsuń
  54. LUDZIE JESZCZE 15 KOMENTARZY *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Daaaawaj kolejną część! Jak ja cię uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  56. Kocham, kocham i jeszcze raz kocham!

    OdpowiedzUsuń
  57. Jezu błagam!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  58. Musisz szybko dodać nexta

    OdpowiedzUsuń
  59. BEST IMAGIN EVER ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  60. Jejuuuu juz tak malo mnie dzieli od przeczytania nastepnej cudownej czesci :**

    OdpowiedzUsuń
  61. YOU ' RE THE BEST :P KOCHAM CIĘ!

    OdpowiedzUsuń
  62. Kocham Cię całym swoim serduszkiem

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeszcze 4 :D *o*

    OdpowiedzUsuń
  64. KKKKOOOOCCCHHHHAAAAMMMM!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Szczerze to chyba jeden z lepszych kilkuczęściowych imaginów jakie czytałam *_* Nie mogę się doczekać następnej części <33

    OdpowiedzUsuń
  66. Siostry! Bijemy rekord! Ta część musi się pojawić. Imagin świetny jak zawsze kochana!

    OdpowiedzUsuń
  67. Jesteś najlepsza! Super imagin!

    OdpowiedzUsuń
  68. Jezu chyba wyczuwam +18 ^_^ aaaaa

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie wierzę uda nam się *.*

    OdpowiedzUsuń
  70. Jesteś niesamowita. Kocham

    OdpowiedzUsuń
  71. Znaczy udało!! AAAAAA

    OdpowiedzUsuń
  72. Zaaaajebisty !!

    OdpowiedzUsuń
  73. Mamy juz ponad 80!! Cuuuuuuuuudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie jest już ponad 80! my chcemy już kolejną część <3

      Usuń
  74. Mamy już prawie 90 więc daj nam kolejnego plisssssss!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Rewelacja, kocham ten blog <33. Życzę szczęścia i dużo weny w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  76. kmyhtjyjpphy6okhj7iuhjyouhm cudo. chyba najlepszy jaki czytałam <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Boże boskie!!! Plisss daj już ta 5 część !! <333

    OdpowiedzUsuń
  78. Zajebiste brak słów *O*

    OdpowiedzUsuń
  79. ekhjfsdjgjja To jest NAJLEPSZY imagin jaki czytałam <3

    OdpowiedzUsuń