czwartek, 2 stycznia 2014

Harry cz.5 +18

spójrzcie na prawą stronę w ogłoszeniach
Boże, jesteście niemożliwi!
___________________________________________________________

They just don't know you...

*Piątek, 17.58*

Idiota, kretyn, złamany kutas! Chodziłam w kółko po domu, przeklinając na Stylesa, który jak zwykle się spóźnia. Cała moja rodzina zdążyła się zejść i zająć swoje miejsca przy stole.
-Melinda nie jedz tych babeczek!!-krzyknęłam na starszą siostrę, która wszystko pochłania nie czekając na resztę.
-[t.i], to nie moja wina, że ten twój chłopak się spóźnia-mruknęła zła.
-Ma jeszcze minutę-odgryzłam się i nerwowo wyjrzałam przez okno-Przyjechał!-zawołałam i rzuciłam się w stronę drzwi.
Ogarnij się, dziewczyno!! Zjecie kolacje i każdy pójdzie w swoją stronę.  Otworzyłam mu zanim zdążył zapukać, czy zadzwonić. Na jego twarzy pojawił się piękny uśmiech i bez zbędnych ceregieli, wpił się w moje usta.
-Proszę-podał mi mały bukiecik kwiatów, których wcześniej nie zauważyłam.
Chyba byłam zbyt zaabsorbowana jego wyglądem. W zasadzie wyglądał jak zawsze, czyli jeansy i t-shirt, jednak dziś wyjątkowo założył granatową marynarkę.
-Pięknie wyglądasz-dodał, całując mój policzek.
-Dzięki-mruknęłam speszona i chwyciłam jego dłoń- gotowy?
-Nie-odparł z uśmiechem.
-Okej, to chodźmy-wzięłam głęboki wdech i zaprowadziłam nas do jadalni.
Moi rodzice stali na środku pomieszczenia, wpatrując się w okno wychodzące na taras i żywo dyskutowali na temat postawienia małej ławki. Chrząknęłam głośno i wszyscy zwrócili na nas uwagę. Widok ich min: bezcenny.
-Mamo, tato, to jest Harry. Harry to moi rodzice i siostra Melinda-pokazałam na nią.
-Bardzo mi miło- odezwał się Harry i wymienił z moim ojcem uścisk dłoni.
-Nam również-powiedziała mama z przekąsem- siądźmy do stołu.
Każdy z nas zajął miejsce i zabrał się za jedzenie, a raczej próbował. Mama cały czas badawczo przyglądała się Harremu, tata robił mu przesłuchanie, a Melinda mu w tym pomagała. Czułam się jak na jakimś pieprzonym komisariacie. Pytali o wszystko. Co robi w wolnych chwilach, jakie ma plany na przyszłość, kim są jego rodzice, zapytali nawet, czy był karany! Znałam ich i wiedziałam, że za wszelką cenę chcą, by Harry przyznał się do swojej brutalności. Dali mu spokój dopiero, kiedy powiedział, że na niego już pora! Grzecznie się z nimi pożegnał i odprowadziłam go do samego auta.
-Przepraszam za nich-powiedziałam zażenowana- po prostu, to był dla nich szok, kiedy cię zobaczyli. Nie spodziewali się, że zobaczą...ciebie.
-Chodzi o moje walki, prawda?
Skinęłam głową i spuściłam głowę.
-Nie jesteś postrzegany jako dobry i spokojny dziewiętnastolatek, a oni tym bardziej tak nie twierdzą. Nasłuchali się plotek od sąsiadów i teraz...
-Nie tłumacz się-złapał mój podbródek i uniósł go- to nie twoja wina, że ja taki jestem i że oni tak myślą. Ważne jest, co ty czujesz, czy dla ciebie też jestem tylko miejscowym chuliganem.
Zaprzeczyłam ruchem głowy.
-Dla mnie jesteś moim chłopakiem- przyznałam cicho, rumieniąc się.
Harry zachichotał i ucałował mój policzek.
-Zostaw otwarte okno w twoim pokoju-szepnął do mojego ucha- i nie zdejmuj tej sukienki beze mnie-przygryzł jego płatek i puszczając mi oczko wsiadł do auta.
Poczekałam aż zniknął za zakrętem i wróciłam do domu.
-[t.i], możemy cię prosić?-zawołała mama z kuchni.
-Coś się stało?-spytałam, wchodząc do pomieszczenia i nalewając sobie soku.
-Chodzi nam o Harrego-zaczęła spokojnie- zgodnie stwierdziliśmy, że to nie jest chłopak dla ciebie. Sama wiesz, co ludzie o nim mówią.
-On jest niebezpieczny-wtrącił zdenerwowany ojciec- jest tajemniczy i poza tym jak on wygląda? Miał rozciętą wargę, pewnie po kolejnej bójce! [t.i], nie możesz się z nim spotykać! On jest niebezpieczny!
-Gówno prawda! Nic nie wiecie! Znacie go tylko z plotek zasłyszanych od wścibskich sąsiadów! Nie znacie go tak jak ja!
-[t.i], on cię zrani- znowu odezwała się mama- tu już nie chodzi o plotki, ale jego sposób prowadzenia!! Niejedną nawiną uwiódł i zostawił! Skąd wiesz, że ciebie też tak nie potraktuje?!
-On mnie kocha!-łzy, które próbowałam powstrzymać wyleciały na zewnątrz.
-Tak ci się wydaje!-krzyknął tata- nawet nie wiecie co to miłość! Matko kochana, [t.i]! On nie jest dla ciebie dobry!
-Nie obchodzi mnie to-odparłam spokojnie- kocham go i potrzebuje, a jeśli wy tego nie rozumiecie, to wasz problem. Nie znacie go tak jak ja i nie znacie o nim prawdy!
Odwróciłam się na pięcie i pobiegłam do swojego pokoju. Rzuciłam się na łóżko i zaniosłam szlochem. Pragnęłam przytulić się do Harrego i zapomnieć o całym świecie, o rodzicach i problemach. Pragnęłam tylko jego i mnie.Leżąc tak z rosnącą nienawiścią do ludzi, nie spostrzegłam ile upłynęło czasu. Na dworze panował mrok, a zegarek wskazywał kilka minut po 22. Wstałam i poszłam do łazienki, by pozbyć się rozmazanego makijażu. Wróciłam po 5 minutach i ujrzałam mojego chłopaka siedzącego na łóżku.
-Harry-rzuciłam się na niego i znowu zaczęłam płakać.
-[t.i], spokojnie-gładził moje plecy- co się stało? Dlaczego płaczesz?
Położyłam się obok niego i otarłam policzki.
-Rozmawiałam z rodzicami, a właściwie kłóciłam o ciebie. Twierdzą, że nie jesteś dla mnie odpowiedni, ale ja im powiedziałam, że cię nie znają i że ja cię kocham. Ale kiedy leżałam później w łóżku uświadomiłam sobie, że jakaś część mnie się z nimi zgadza. Nie wiem, czy mnie nie zranisz i nie rzucisz.
Harry chwycił moją dłoń i przyłożył ją do swoich ust.
-Nie mógłbym- odparł, spoglądając w moje oczy- kocham cię, [t.i] i wiem, że ludzie mają mnie za złego, ale ciebie nigdy nie skrzywdzę. Rozumiesz? Nigdy. Jesteś dla mnie cholernie ważna, [t.i]. Zakręciłaś mi w głowie, bo nigdy nie starałem się tak dla żadnej dziewczyny i nigdy nie pobiłem się o nią z kimś silniejszym ode mnie. Ale jesteś ty i wszystko się zmienia. Nie ma starych zasad. Zakochałem się w tobie jak wariat i jestem gotowy zniszczyć każdego, kto sprawi ci przykrość, bez względu na konsekwencje. Będę przy tobie zawsze- przybliżył nasze twarze i musnął moje usta.
-Zrobię dla ciebie wszystko, Harry, tylko nigdy mnie nie opuszczaj.
Chłopak przysunął mnie bliżej i ucałował w czoło.
-Kocham cię-szepnął i znowu pocałował moje usta.
Całowaliśmy się powoli, ciesząc się każdą chwilą, każdym dotykiem. Wsunęłam swoje dłonie pod jego koszulkę i napawałam ciepłem jego ciała. Moje pieprzone wszystko.
-Pragnę cię-szepnęłam- teraz, jutro, zawsze.
Brunet złożył mokry pocałunek na mojej szyi, zjeżdżając niżej. Całował każdą część ciała, która domagała się jego dotyku. Niespiesznie zdjął ze mnie sukienkę, rzucając ją na krzesło. Usiadłam na nim okrakiem i próbowałam pozbyć się jego koszulki.
-Podobają mi się-szepnęłam, przejeżdżając po tatuażach na jego klatce piersiowej.
Znów wpiłam się w jego wargi, jednocześnie siłując się z zamkiem jego spodni. W końcu Harry sam mi pomógł i ściągnął je z siebie razem z bokserkami. Idąc za jego przykładem zsunęłam swoje koronkowe figi. Ułożyłam się na poduszkach i pozwoliłam Harremu umieścić się między moimi udami.
-Nie- zaprzeczyłam cicho, kiedy wsunął dłoń pod moje plecy, by odpiąć stanik- jeszcze nie teraz.
Chłopak skinął głową i wrócił do pieszczenia moich warg, chcąc odwrócić moją uwagę od jego penisa, który powoli we mnie wchodził. Jęknęłam cicho i zacisnęłam oczy.
-Coś nie tak?-zapytał przerażony i zaprzestał jakichkolwiek ruchów.
-W porządku- odparłam z lekkim uśmiechem- po prostu jesteś taki wielki i... pierwszy-dodałam dużo ciszej, rumieniąc się.
Styles zachichotał i ukrył swoją twarz między moją szyją a ramieniem. Poruszał się do przodu i do tyłu, wywołując przyjemne uczucie w podbrzuszu.
-Jesteś w tym naprawdę dobra- odezwał się, kiedy sama zaczęłam wypychać biodra w jego stronę.
-Dzięki, staram się-odpowiedziałam półgłosem i obydwoje zachichotaliśmy.
Tuliłam go do siebie, jedną dłoń trzymając w jego włosach, drugą drapiąc delikatnie jego plecy. Jęknęłam, kiedy penis Harrego otarł się o wyjątkowo czułe miejsce.
-Tu?
Skinęłam głową i znowu poczułam większą przyjemność.
-Jeszcze..-poprosiłam z trudem łapiąc oddech.
Harry nie tylko powtórzył swój ruch, ale też nieznacznie przyspieszył. Co chwila szeptałam jego imię i czułam wszechogarniające ciepło. Było mi znakomicie i chciałam więcej, które dostałam po krótkiej chwili. Brunet chciał się wycofać, ale powstrzymałam go dociskając moje biodra do jego.
-Zostań-objęłam go mocniej- nie musisz nic robić, tylko zostań- musnęłam go w policzek i bawiłam się jego loczkami- jesteś moje wszystko, Harry.

To zabawne, bo czasami czuję się jakbyśmy byli przeciwko całemu światu
Traktują cię jak kryminalistę ale ja wciąż będę twoją dziewczyną
Odejdę lub umrę z tobą,
Przejdę po linie, jeśli mnie o to poprosisz



______________________________________________________________
Koniec
Wiem, połowie będzie się podobać takie zakończenie, a połowie nie. Trudno. Próbowałam dopisać inne zakończenie, ale nic nie jest sensowne. Sorry, I can't be perfect.
Kilka osób pisało o przedłużenie tej historii, coś w tylu rozdziałowe opowiadanie?
Niegłupi pomysł, tylko potrzebuję pomysłów, czasu i jeszcze raz pomysłów. W takim opowiadaniu można dużo pozmieniać, prawda? Tu się wytnie, tam się dopisze, a gdzie indziej napisze się całkiem coś nowego. Co o tym sądzicie? Jest ktoś kto ma pomysł na ciąg dalszy tej historii?
Dużo z Was narzeka, że dziewczyna jest uległa. NO BŁAGAM WAS! TO HARRY STYLES!! CZY TO SŁABY ARGUMENT?! xD
Jeszcze raz przepraszam tych, którzy są zawiedzeni. Robiłam co w mojej mocy.

Dziękuję, za wsparcie. Kocham Was :*

80 komentarzy:

  1. Nie przepraszaj to co piszesz jest cudowne, milo sie czyta i czasami czytam 10 razy to samo zdanie to jest takie switne. Wlasciwie to ja napisalam o przedluzeniu tej historii wydaje sie to super pomyslem, bohaterka moglaby miec innego chlopaka, a harry jako ten bad boy by sie o nia staral i bil hahaha sama nie wiem ale ty napewno wymyslisz cos swietnego, oby tylko ona nie byla taka ulegla haha :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne jak zawsze. Kocham tą historię. Jesteś niesamowita. Co ja bym bez Ciebie zrobiła? Masz ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  3. haha cudowny <3
    szkoda, że już się skończyło ;c
    hahaha no właśnie ! To Harry Styles! XD
    ale fajnie by było gdybyś jednak przedłużyła to opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ymmm czekalaam ! :D on moglby ja tak hmm.. Zranic a potem na nowo sie starac :3 oo albo jakby wyjechali gdzies :D takie tam moje skromne propozycje xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie bardzo dobre zakończenie...A może by tak zrobić, żeby główna bohaterka była w ciąży? Wiadomo plotki, problemy, po czym bad boy Harry okazał by się najukochanszym tatusiem?:) taki mój pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram
      Ciąża, wyrzuca ja z domu, on ją przyjmie, zrani, ale będzie się starał, jakieś komplikacje przy porodzie, będzie potrzebowała pomocy przy dziecku i on okaże się super ojcem


      Może coś takiego?


      Ol. <3

      Usuń
    2. nie prosze tylko nie w ciaze najlepiej jak ten drugi chłopak co Hazza sie z nim bił zacznie do niej zarywać ale będzie bardzo fajny itp :D

      Usuń
  6. Jak to mówi Leeroy Per-fekt czy jak to tam się pisze... cudo... nic dodać nic ująć... czekałam z niecierpliwością... nawet z rodzicami się pokłóciłam, mój tata stawiał, że nie dodasz dzisiaj już tej części, no ale niestety przegrał... TAKA SYTUSCJA XD hah... życzę weny i do następnego / chachi

    OdpowiedzUsuń
  7. ' TO HARRY STYLES ' czyli jakby Cie poprosil zebys rozlozyla nogi to bys to zrobila ? Zaden argument .. Ale nadal Cie uwielbiam tak jak Twoje imaginy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było dla żartu -.-
      Nie spinajcie dup .-.

      Usuń
  8. Blagam Cie o nastepny rozdzial ;) cokolwiek byle by glowna bohaterka nie byla w ciazy, tylko np. ten facet, z ktorym Harry sie bil zaczal do niej zarywac :) co ty na to? Love you <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest genialne !!

      Usuń
    2. Tak właśnie to dobry pomysł! Tylko proszę ŻADNEJ CIĄŻY!!

      Usuń
  9. Chciałabym kolejną część *-* Bo taaki zaebisty (nie chcę być wulgarna xd) Również myślę, że bohaterka mogłaby być w ciąży, a Hazz na początku taki opiekuńczy itp. a potem żeby się zmienił ;p Taki tam pomysł xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee żeby nie była w ciąży tylko żeby ten drugi chłopak do niej zarywał!!!

      Usuń
  10. Zajebisty !! ;** Moze by tak ze glowna bohaterka zajdzie w ciaze i Harry sie ucieszy ale rodzice dziewczyny beda trzymali ja z daleka od Hazzy lecz ten nie podda sie bez walki i zostana szczesliwa rodzina ... <3 Cokolwiek wymyslisz i tak bedzie zajebiste !! Czekam na kolejna czesc z niecierpliwoscia !! <3
    ~Veri.Styles

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, tak! Popieram cala soba ten pomysl!
      Chyba nawet na tym blogu czytalam (tez z Harrym) podobna historie. Wtedy przez tydzien czytalam ja dzien w dzien (narkotyyk XD) :) / Navyy

      Usuń
  11. Nie przejmuj się , że ktoś się zawiódł na końcówce ! Była mega! Ogółem cały imagin był mega *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Powinnaś zrobić z tym osobnego bloga jako fanfiction :) Napewno wszyscy by czytali <3

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne!! nie wiem jak inaczej to nazwac....you are the PER-FECT

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow,nie spodziewałam sie tego.mam nadzieje ze będzie next

    OdpowiedzUsuń
  15. MAM POMYSŁ!! A może by zrobić tak, że ten drugi chłopak zacznie sie o nią starać. I ona wtedy go pozna i zobaczy że jest inny niż Harry, i np. że mają wspolne zainteresowania. I ten chłopak będzie miał też.silnych kolegów, których Harry będzie się bal no i wsumie tego chłopaka texas. I ta dziewczyna polubi strasznie tego drugiego. I żeby była scena gdzie np. Harry płacze ale coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  16. I żeby ta dziewczyna trochę przy wszystkich upokozyla Harrego i żeby on widział jak ona chodzi z tym drugim chłopakiem. No ale żeby ten drugi był taki miły opiekuńczy no i żeby ją rozczulil xd

    OdpowiedzUsuń
  17. fajnie by było jakby ona otrzymywała od tego drugiego podarunki i żeby czuła się przy nim bezpieczna i żeby Harry widział jak np on jej daje buziaka nwm czy to dobre same pomyslcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Albo np ona by mu mogła powiedzieć później SPECJALNIE że nigdy go nie kochała a tak na prawdę chciała by z nim iść tylko do łóżka xd i czekać na jego reakcje

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna jest ta część! ;* tylko proszę żadnej ciąży bo to popsuje atmosferę tego imagina

    OdpowiedzUsuń
  20. Poinformujesz nas kiedy będzie nastepna część? <33

    OdpowiedzUsuń
  21. genialne *.* masz talent :D
    a co do przedłużenia była bym bardzo szczęśliwa gdyby one było :D

    OdpowiedzUsuń
  22. jest supcio *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Trochę głupio że ona tak od razu poszła z nim do łóżka i to w ogl w domu gdzie była cała jej rodzina. No ale imagina jest świetny i czekam ma czesci gdzie ten drugi będzie zarywac i tak jak już ktoś pisał na górze ona go polubił itp ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile musimy napisać komentarzy żeby była nastepna? I żeby była taka dlugaaaasna *,*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dałam ci propozycje na imagina, ale nie wiem czy patrzyłaś w tą zakładkę .....jeśli nie to plis zobacz bo zależy mi na nim! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Błagam, kontynuuj ten imagin, jest świetny. Tylko proszę, niech ona nie zachodzi w ciążę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie najważniejsze żeby niwie zaszła bo wtedy to już nie będzie takie cudowne :c

    OdpowiedzUsuń
  28. jest świetny ! ale tak jak mówią dziewczyny niech nie zachodzi w ciążę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. dla mnie świetna, ostatnia część :)

    OdpowiedzUsuń
  30. KOCHAM CIĘ!!!! I TEN IMAGIN JEST CUDOWNY!!!! Ja mam pomysł ze np teraz do pokoju wejdzie ojciec i będzie wielka kłitnia a harry bd bronił tej miłosci. Następnie mogą wpasc na pomysł ucieknięcia od tego zycia i bycia razem XD zalezy od cb ;)
    Tina <3

    OdpowiedzUsuń
  31. siedzę od rana na tym blogu i czekam na ten imagin ! oby był długi PROSZE PROSZE PROSZE ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedy dodasz następnego ? proszę jak najszybciej ! :333

    OdpowiedzUsuń
  33. Musisz kontynuować tego imagina!!!;) fajnie by było gdyby Harry znowu bił sie z tym drugim ale BEZ CIĄŻY PROSZĘ!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak jak mówią dziewczyny - niech ona zacznie spotykać się z tym drugim a Harry nie bedzie nic mogł zrobić bo ten chłopak bedzie bardzo silny i będzie miał też silnych kolegów :D Ale za to będzie opiekuńczy i troskliwy :D I fajnie jakby ten chłopak pocałował ją przy Harrym to by byłoo świetne aa <33

    OdpowiedzUsuń
  35. kiedy będzie noowy :CC

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziewczyny mają fajny pomysł :) Fajnie jakby Harry był zazdrosny :D I zacząłby być zły na każdego chłopaka ,który na nią spjrzy i jakis sie do niej przyczepi i oni sie popiją i ona zacznie si go znowu bac , a on zrobi wszystko ,żęby znowu mu zaufała :D

    OdpowiedzUsuń
  37. tylko proszę pisz z punktu [T.i.] i nie zmieniaj ! :33

    OdpowiedzUsuń
  38. od kilku godzin tu wchodzę i z nadzieją myślę że już jest nowa część a tu nic :CC

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne pomysły dziewczyn wyżej! :) świetny imagin, ale szkoda że to się tak szybko potoczyło, za szybko poszła z nim do łóżka .. ale i tak jest fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  40. czytałam przed chwilą Twojego Twitlongera i nie wiem gdzie mam Ci odpisać :CC ale myslę, że to świetny pomysł, żeby zrobiła z nim fanfica bo ktoś już coś takiego mówił wcześniej. A komentarzów jest strasznie dużo więc pewnie każdemu będzie się podobać taka opcja :D

    OdpowiedzUsuń
  41. a jak nazywa się Twój Ask ? c;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już podałam nazwę (wcześniej zapomniałam) :D

      Usuń
    2. a kiedy byś weszła na Aska ? XD

      Usuń
  42. Boże *O* taki super zajebisty OMG <333

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie przepraszaj :)
    Super się czyta,proszę szybciutko kolejna część *o*
    Chociaż dokończ jak on ogarnięty jest rozkoszą w stosunkach z nią,że jest świetna, że on się boji ale zdobył jej zaufanie ona będzie w ciąży ale rodzice ble ble ble wiesz o co chodzi xd ze nieodpowiedni itp. Ale Oni będą razem, ale Harry będzie się bał ze będzie nieodpowiednim ojcem i coś tego i ze on zmieni się dla niej, nie będzie tak szybko się denerwował proooooosze tak bardzo i ślicznie blagaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <33333 napisz kolejna część ja pomogę :D
    Proszę......

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie się czytało i mam nadzieje ze będziesz dalej to kontynuować :p
    I tak masz racje, podałaś idealny argument TO JEST HARRY STYLES..!! :P

    OdpowiedzUsuń
  45. wszytskie części są super tylkoo ta 5 troche słaba :/ mogła być inna ale i tak nie mg doczekać się dalszego ciągu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. nich wyjada do jej rodzinnego miasta przedztawi go rodzinie niech oni ich wspieraja a rodzice nadal stawiali spory dopiero oswadczynami niech udowodnia rodzicom "jej" jak bardzo sa w sb zakochani :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Lepszego argumentu sama bym nie podała ;D kocham twoje opowiadanie i w sumie miło by się czytało ciąg dalszy. I mam pewien pomysł, ale nie wiem czy ci się spodoba... Otóż Harry tak nagle, niespodziewanie znika. [T.I] nie ma pojęcia co się dzieje, gdzie jest i wgl nikt nic nie wie. I pewnego wieczoru, kiedy to [T.I] siedzi sobie w domu, dostaje od Harry'ego jakąś wiadomość, żeby zjawiła się w jakimś miejscu. No to ona szybko tam dociera i jak się okazuje, Haroldzik przyszykował kolacje. Nagle oświadcza się. No ona tam się zgadza, buzi buzi...A jeśli chodzi o to zniknięcie, to może być, że ojciec [T.I] zagroził, że jak nie wyjedzie to oni się wyprowadzą i znikną raz na zawsze, czy coś tam innego, że np. no jakoś tam zagroził i się biedny przestraszył, ale "On tak dłużej nie mógł. Jego miłość była silniejsza...". Taki trochę oklepany pomysł, ale może jakaś wena cię złapie, jak przeczytasz to "coś" powyżej ;) Pozdrawiam i życzę dużo pomysłów oraz owocnej pracy <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten imagin jest cudowny! Gdy byłam w szkole nie mogłam się doczekać, by go przeczytać. ^^
    Faktycznie to dobry argument. :)
    Popieram osoby, które podsunęły ci pomysł by kontynuować tego imagina. :*
    Udał ci się! Z resztą wasze wszystkie imaginy są cudne. <333 Nie mogę się doczekać następnych. :3
    Oby tak dalej! ;)
    xoxo

    W wolnej chwili zapraszam : http://imagineworldwithonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. kurde siedziałam sobie w ten sobotni, nudny wieczór i mówię sobie : ok, włącze sobie imaginy. przeszukałam wszystkie, i ten jest najlepszy! wczytałam się i chciałam wiecej !:DD kontunuuj to koniecznie, nawet jak twoim zdaniem ma byc gowniane i za kazdym razem maja sie bzykac:DD serio jest super i czekam z niecierpliwoscia ! Buziaki, Zoś :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Boszzz to jest djajcosiwhdiehwhfj proszę zrób z tego opowiadanie może dowiedzmy się czegoś o Harrym o jego rodzinie dlaczego zaczął walczyć niech dziewczyna nie będzie aż tak uległa chociaż to Harry XD możesz napisać,że ten chłopak chce się zemścić na Harrym i chce mu odebrać dziewczynę no i Harry mógłby uciec gdzieś i może ona z nim albo mogą ją porwać i uwolnią ją jeśli Hazz ją rzuci tym mógłby ją zranić,ona byłam z tamtym,ale np dowiedziałaby się o tym,że Harry został do tego zmuszony jeśli masz pytania zapraszam na mojego bloga http://darkside-harrystylesfanfiction.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  51. prosze dalej masz juz tyle pomyslow :D

    OdpowiedzUsuń
  52. boski mówiłaś prze potrzebujesz pomysłów to możesz dokończyć scene
    +18 i w tej scenie może ich przyłapać ojciec i wywalić harrego z domu ona robi im oto pretensje i w ten sposób dochodzi do ostrej kłótni i ona ucieka z domu do harrego i razem z nim ucieka za granice biorą ślub i mają dzieci w między czsie mogą być jakieś kłótnie i bóki harrego to już inny pomysł ale podobny więc możesz też dokończyć scene +18 i potem ona może się przeprowadzać do innego kraju po rodzice nie akceptują harrego on jedzie za nią i tam w tym kraju ona ucieka z harrym do innego miasta i tam on jej sie oświatcz , biorą ślub pote gdzieś wyjerzdżają na podróż poślubną i tam jest noc poślubna i mają potem okazuje sie że ona jest w ciąży i przez wypadek porania potem scena +18 zachodzi w ciąże i rodzi dziecko w między czasie mogą być jakieś kłótnie i walki harrego Koniec

    OdpowiedzUsuń
  53. 69 komentarzy.: D Hazza czuwa

    OdpowiedzUsuń
  54. K<3cham imaginy typu fanfiction!!!
    Można się czuć tak bezpiecznie przy niegrzecznych chłopcach którzy nas kochają
    -Haribo

    OdpowiedzUsuń
  55. Czytałam wiele imaginów, żaden mi się nie spodobał tak bardzo jak ten! Zostanie mi w głowie na bardzo długo. Jest mega zajebisty! *.* Kocham ten blog, najlepszy <3 Pisać dalej dziewczynki :*

    OdpowiedzUsuń
  56. ten imagin byl zajebisty *,*. masz taki talent . Prosze napisz kolejna czesc , ale chodzi o to , ze niektorzy chca zeby glowna bohaterka zaszla w ciaze .. ale nwm czy to do konca dobry pomysl ... bo to jest dziecko . pieluchy, mleko , ciagly placz , lepiej by bylo gdubys wymyslila jeszcze jedna czesc bez dziecka . wymyslisz cos . wierze w cb , masz wielki talent. przeciez te wszystkie czesci byly takie zajebiste . jejku . no szacun dziewczyno . pozdro ; *****

    OdpowiedzUsuń
  57. zajebiaste pplrosze o 2 część

    OdpowiedzUsuń
  58. Hahaha nie potrzebuje argumentów
    Blagam o kontynuowanie♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  59. Zrób drugiego "bad boy" który będzie zarywał do niej i będą tak o nią walczyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. I worship high praises // cudowny tak bardzo chciałabym takie ff

    OdpowiedzUsuń