środa, 10 kwietnia 2013

Imagin Niall

Kursywa to wspomnienia
_____________________________________________________________________________
muzyka


-Wyjeżdżasz?-zapytałem, odkładając na szafce klucze od domu.
Właśnie wróciłem ze studia, w którym siedziałem od samego rana.
-Tak-odpowiedziała (T.I)
-Dokąd?-zapytałem zaskoczony.
-Na razie lecę do Polski, później może wrócę do Londynu-wyminęła mnie i włożyła buty.
-Nie rozumiem-odwróciłem się w jej stronę.
-To koniec Niall..-oznajmiła bez jakichkolwiek emocji i chwyciwszy za rączkę dużej walizki, wyszła. 

Czułem się jak we śnie. Wracam do domu, a kobieta mojego życia oznajmia mi, że to koniec i wyjeżdża. Wszedłem do kuchni i zobaczywszy na blacie list, chwyciłem go.

"Cześć Niall.
Piszę, ponieważ nie wiem czy przed moim wyjazdem zdążysz wrócić do domu. Chcę ci powiedzieć, że to koniec. Wiem, to dziwne, bo jeszcze dziś rano zapewniałam jak to cię bardzo kocham. Nadal tak jest i będzie. Kocham cię, że aż boli, ale nie mam wyjścia. Jak wiesz jestem strasznie wrażliwą osobą, która nienawidzi samotności. A przy tobie cały czas byłam samotna. Wiem, że tego nie chciałeś... Rozpaczałam za każdym razem kiedy wyjeżdżałeś, czyli w ostatnim czasie bardzo często. Może nawet za często? Nie obwiniam cię, to twoja praca, zawsze o takiej marzyłeś. Nie szukaj mnie, błagam... Pozwól mi na nowo żyć...
Kocham Cię
(T.I)"

Pogniotłem kartkę w dłoni i bezsilnie upadłem na podłogę. Narobiłem bałagan, którego nie da się naprawić...


-A pamiętacie jak (T.I).....-zadrżałem na samo wspomnienie Twojego imienia, które wybudziło mnie z zamyślenia.
Że też teraz zabrało się wszystkim na wspomnienia o Tobie. Właściwie to często Cię wspominają. Nawet nie wiedzą jak mnie tym dobijają.. W ogóle wszystko mnie dobija. Jak na złość w radiu puszczają nasze ulubione piosenki, które bez Ciebie nie brzmią tak samo. Tobie też się wydaję, że nagle straciły cały swój urok? To małe łóżko, nagle stało się zbyt duże na jedną osobę. Nie jest już takie wygodne i ciepłe. Teraz kiedy sobie wszystko na nowo odtwarzam, zrozumiałem, gdzie popełniłem błąd. Byłem tak dumny i tak egoistyczny, że nie pomyślałem co czułaś, (T.I). Po prostu byłem za głupi, za młody by zrozumieć, że  potrzebujesz miłości i ciepła. Pamiętam jak się ucieszyłaś, kiedy kupiłem Ci kwiaty. Sama powiedziałaś,że dzięki nim czujesz się ważna. Ale zrobiłem to tylko raz, później o tym nie myślałem. Kolejny błąd jaki popełniłem to ten, że nie poświęcałem Ci czasu, mimo że miałem wiele okazji. Zamiast gdzieś Cię zabrać, spędzić z Tobą cały wieczór to chodziłem z kumplami na imprezy. Głupi ja! Czemu nie brałem Cię ze sobą? Przecież Ty kochasz tańczyć! A teraz... Teraz tańczysz z kimś innym. Wiem, że jest już za późno byśmy spróbowali od nowa lub nawet, byś mi wybaczyła, ale chcę byś wiedziała, że mam nadzieję, że on kupuje Ci kwiaty. Mam nadzieję, że zabiera Cię na tańce, że  zgodził się pójść z Tobą na kurs salsy. Chcę tylko, byś wiedziała, że mam nadzieję, że on robi wszystkie te rzeczy, które ja powinienem zrobić, kiedy byłem Twoim mężczyzną.


 "Ale spotkałem ją i to właśnie uczyniło moje obecne życie takim dziwnym. Zakochałem się w niej, gdy byliśmy razem, lecz pokochałem ją jeszcze bardziej w latach, gdy dzieliły nas tysiące kilometrów. Nasza historia składa się z trzech części: początku, środka i końca. I choć w ten sposób rozwija się każda historia, nadal nie mogę uwierzyć, że nasza nie będzie trwała wiecznie."



_____________________________
co myślicie?
+Dziękuję za wszystkie Wasze wejścia i komentarze!!

6 komentarzy:

  1. Jeju smutny ten imagin:( ale mimo tego supeer:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny. Po prostu piękny. <3 . Bruno i When I was your men. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tak płacze przez ten imagin patrze a tu dupa Horana i tak śmieje :D Super imagin.

    OdpowiedzUsuń
  4. to seriooo jego tyłek ??? czy ja już mam obsesję że w każdym go widzę ??? :*** masz świetne imaginy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. wszyscy śpią ja sobie płaczę czytając co napisałaś i nagle wybucham śmiechem bo dupa Nialla <3

    OdpowiedzUsuń