wtorek, 24 grudnia 2013

Wesołych Świąt, Merry Christmas, Frohe Weihnachten, С Рождеством, God jul, Joyeux Noël!

Ale ze mnie poliglota ;D

W imieniu całej załogi bloga, życzę Wam:
Wesołych Świąt
Bogatego Mikołaja
Co najmniej jednego członka 1D pod choinką
Kalorii, które pójdą w cycki ^^
i dużo, dużo radości, miłości i wszystkiego co najlepsze oraz spełnienia wszystkich marzeń!
Przede wszystkim, życzę nam wszystkim spotkania chłopców i naszego wymarzonego koncertu

+Sto lat, Louisie Tomlinsonie :)



10 komentarzy:

  1. Dziękujemy i nawzajem.< 33 Lou sto lat staruchu. < 3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziena i wzajemnie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawzajem, + sto lat Louis'ie, lat ci przybyło staruszku <3 <3 <3 XD

    OdpowiedzUsuń
  4. zapomniałaś o feliz navidad;p Tobie też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zapomniałam, tylko praktycznie nie mamy czytelników z Hiszpanii :)

      Usuń
  5. wiem ja żartowałam:) A ja myślałam że piszesz we wszystkich językach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie na erotyczne imagiczny o One Direction ;)
    http://one-direction-4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie na erotyczne imagiczny o One Direction ;)
    http://one-direction-4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń