wtorek, 17 grudnia 2013

1 urodziny bloga "Imaginy One Direction"!

Z tego całego zamieszania wokół świąt zapomniałam, że wczoraj minął rok od założenia bloga!
To niesamowite jak bardzo rozrosła się ta strona w 365 dni, a to wszystko dzięki Wam :D
Przyznam, że jestem z niego cholernie dumna, bo kiedy go zakładałam nie sądziłam, że będzie wokół niego jakiekolwiek zainteresowanie, a tu proszę! Jesteśmy jednym z popularnych blogów (chyba) :) 
 Pozwólcie, że zrobię podsumowanie całego roku:
Blog został wyświetlony 623 838 razy
Obserwuje nas 89 osób
Opublikowałyśmy 226 postów
Nasze prace skomentowaliście 2644 razy
Obecnie są 3 autorki (trwa konkurs na nowego członka):
aauthoress
Dreamer
Mrs.Tomlinson

Średnia liczba wyświetleń w ciągu jednego dnia wynosi ok. 1704
Mamy czytelników m.in. z:
Polski  (liczba wyświetleń z całego okresu trwania bloga: 56535)
Wielkiej Brytanii (7416)
Stanów Zjednoczonych (5743)
Niemiec (2830)
Rosji  (1203)
Norwegii (923)
Francji (727)
Szwecji (710)
Irlandii (599)
Holandii (563)
a to tylko 10 krajów, które mają największą ilość wyświetleń :D

Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję, za to, że jesteście i wspieracie nas w działaniu!



Tak w ogóle co Wy myślicie o naszym blogu? Co Was wkurza, a co lubicie? A może macie swoje ulubione prace lub autorki? Piszcie wszystko co myślicie w komentarzach :D

16 komentarzy:

  1. Dla mnie Wy wszystkie jesteście wspaniałe! Gratuluję! Macie niesamowity talent!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię czytać pracę wszystkich autorek, najbardziej jednak Dreamer :)
    Mam tu sporo ulubionych prac, więc nie będę ich tu wymieniać. Najlepsze prace...hmmm, uwielbiam imaginy, gdy para się już zna, małżeństwo, dzieci i te sprawy. Bardzo lubię też jak imaginy kończą się smutno. Nie przepadam za tymi, gdy para dopiero co się poznaje, zakochuje się w sobie. Ok to chyba wszystko, a co do urodzin bloga to wszystkiego naj i żeby był prowadzony jak najdłużej :****

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam czytać waszego bloga. Wszystkie macie ogromny talent. Chciałabym abyście częściej coś dodawały, ale rozumiem, że macie inne sprawy. Kocham was i mam nadzieję, że jeszcze długo będziecie prowadzić bloga. :* xx

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię waszego bloga :) i czekam na kolejne imaginy :) i życzę kolejnych lat w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy można prosić w najbliższym czasie imagina o Maliku? Bo dawno nie było..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę kontynuację imagina o Louis'ie... Tego świątecznego! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kontynuacja pojawi się w weekend :)

      Usuń
    2. Oooo jak fajnie! Nie mogę się doczekać! :D

      Usuń
    3. Nie ma :c

      Usuń
  7. Blog jest wspaniały. Uwielbiam to że nie zaniedbujecie bloga. Wpisy nie pojawiaja się regularnie, ale nie pojawiają się też po rocznej przerwie. Ma świetny wygląd. Imagny sa tematyczne i czasem takie słodkie że czuję się jakbym zjadła czekoladę. Nie umiem powiedzieć którą autorkę najbardziej lubię. Są strasznie kochane <3
    Chciałabym się zapytać.. Czy mogłabym jakiegoś imagina z Niallem z dedykacją? Było by mi bardzo miło. Ale to bardzo bardzo bardzo bardzo!
    Kocham Was. Jest to mój ulubiony blog. <3 / @Nataliaa_Love_

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham was wszystkie ;* bo piszecie szczeze, umiejętnie, macie ciekawe pomysły i wspaniałe wykonanie... Mogła bym wymieniac tak długo ale nie chce mi się wszystkiego wypisywac bo bym zapisała się na smierc.... ;) kocham was, jestescie najlepsze i mam nadzieje ze będziecie miały dużo weny i ten blog będziecie prowadzic jak najlepiej <3 kc
    (niedawno znalazłam ten blog dopiero jakies 3 miesiące ale jestescie najlepsze.... Nietety musiałam ostatnio usunąc moje konto więc pisze anonimowo)
    Tina <3

    OdpowiedzUsuń
  9. HAPPY BIRTHDAY!
    Ymm... Widzę, że mamy gości z Irlandii... Czyżby Niall?? ;3

    Zapraszam na bloga: imaginy1kierunkowe.blogspot.com, na którym trwa NABÓR AUTORÓW.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytam wszystkie te komentarze i nie wiem, czy wzruszyłam się przez te miłe słowa, czy dlatego, że jem bardzo dobrą parówkę :')

    Dużo miłości od ekipy bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku na prawdę to już rok.. Aż sama nie wierzę. Pamiętam jak pierwszy raz wyświetliłam tego bloga. Czytanie kolejnych prac, a potem ten nabór i bum - jestem jedną z autorek. Naprawdę bardzo cieszę się, że mogę tu z wami być. Kocham Was wszystkich ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. tu wszystko jest idealne...poprzez imaginy przez wyglad po autorki...Naszr autorki maja niesamowity talent i wiedza jak to wykorzystac...no kocham tego bloga i espoltwtworcow <3

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteście wspaniałe! to jeden z moich ulubionyc. blogów! piszecie wspaniale!
    i czy mogłabym prosić o dedykację z Louisem? bardzo by mi zależało :))

    OdpowiedzUsuń