środa, 18 grudnia 2013

Komunikat odnośnie konkursu!!

Otóż, razem z Mrs.Tomlinson jesteśmy zdziwione głosami oddanymi w ankiecie. Raz przoduje jedna osoba, nagle kolejna dziewczyna ma 1 miejsce, a później jakiś grom z jasnego nieba uderza w ankietę i BUM! Z 60 głosów robi się 110!! WHAT THE HELL?! Sądziłam, że cała zabawa będzie fair play (naiwna Dreamer), ale widocznie tak się nie da, chyba, że macie jakieś rozsądne wyjaśnienie dla tych zaskakujących wyników. Oświadczam, że osoby, które będą zachęcały na oddanie głosu na swoją pracę na różnych portalach społecznościowych, blogach, askach i innych pierdołach, zostaną odpowiednio potraktowane. Oczywiście, łagodniejsza kara dla tej, która do swojego występku się przyzna. 

Dziękuję za uwagę!
Dobranoc.

8 komentarzy:

  1. Dlatego lepiej byłoby gdybyście same wybrały najlepsze opowiadanie. Takie jest moje zdanie.
    A tak wigóle kiedy dodacie kolejne części o Louis'ie i Niall'u ? Już tak długo czekam i nic ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! To logiczne że zawsze tak będzie ;/ potem wygra jakiś słaby imagin tylko dlatego że jest ktoś ma wparci na portalach -.-

      Usuń
  2. Może to i trochę podejrzane że ta Agnieszka ma tyle głosów, ale ja mam niezbite dowody na to że Wikussiiaa oszukuje :/ zresztą jej imagin nie jest najlepszy. Moim zdaniem najlepiej napisała Wika xx ( czy jakoś podobnie ) i Agnieszka. Uważam też że Wy jako adminki powinnyście podjąć decyzję która z autorek powinna wygrać. To wiadome że dla każdej z nich liczy się wygrana i będzą dążyć do celu ( niekoniecznie uczciwie ) no ale nic nie było o tym napisane kiedy ogłaszłałyście konkurs. To jest moje zdanie możecie się z tym niezgadzać, ale chciałam wyrazić swoją opinię ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie! według mnie też powinnyście same zadecydować o wygranej! takie głosowanie jest nie fair!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo dziękuję za wsparcie :') I też uważam że imagin Agnieszki jest BARDZO DOBRY.

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie, ja się zgadzam z tym, że najlepiej napisała Wikii x, ale dziwne jest też to, że nagle z 60 głosów zrobiło się 110. C'nie?
    I faktycznie powinnyście same wybrać zwycięzcę.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to nie fajnie, że ktoś oszukuję. ;/
    http://justshouting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Osoby, które biorą udział w takich konkursach powinny liczyć się z tym, że mogą przegrać i się na to przygotować jakoś, a nie oszukiwać. To po prostu żałosne.
    P.S. Wikii x prowadzisz jakiegoś bloga? Z chęcią bym poczytała <3

    OdpowiedzUsuń