czwartek, 3 stycznia 2013

Imagin z Harrym


Jesteś umówiona na prywatną wizytę ze stomatologiem . Na miejsce przyszłaś 20 min przed czasem. Kiedy weszłaś jedyną osobą na korytarzu był chłopak czekający przed gabinetem. Usiadłaś obok niego, gdyż były tylko trzy krzesła, w dodatku połączone ze sobą. Na początku Cię nie zauważył bo miał słuchawki w uszach, a jego głowa zwrócona była w innym kierunku. Kątem oka dostrzegłaś, że spod czapki wystawały mu loki. Nudziłaś się, więc dla zabicia czasu grałaś na telefonie. W pewnym momencie lokowaty odezwał się.
-Cześć!
Zaskoczona spojrzałaś na niego. Pierwsze co Cię zachwyciło to jego cudowne oczy.
-Hej.- odpowiedziałaś z lekkim rumieńcem, bo dopiero teraz doszło do Ciebie kim on jest.
-Jak masz na imię?
-(T.I) . – przedstawiłaś się.
-A ja Harry! – powiedział zalotnie się uśmiechając.
Jego uśmiech na żywo wyglądał zdecydowanie lepiej niż na zdjęciach. Zastanawiałaś się, jak to możliwe, że coś pięknego tak naprawdę jest jeszcze piękniejsze. Z rozmyślań wyrwał Cię jego głos.
-Coś się stało? –zapytał lekko zdenerwowany chłopak.
-Nie, po prostu nie wierzę, że spotkałam Harrego Styles'a!!- powiedziałaś z zachwytem.
-Ja też nie wierzyłem, że czekając na korytarzu u dentysty spotkam anioła.- mówiąc to patrzył Ci prosto w oczy.
Kiedy to usłyszałaś Twoja twarz zrobiła się czerwona, a on się uśmiechnął.
-Gdzie Ty tu widzisz anioła?
-Siedzi obok mnie.- w tym momencie nachylił się i pocałował Cię w policzek.
Rozmawialiście jeszcze przez  kilka minut, ale z gabinetu wyszła jego siostra co oznaczało, że teraz twoja kolej. Pożegnałaś się  nim i ostatni raz spojrzałaś w jego szmaragdowe oczy. Z gabinetu wyszłaś po upływie pół godziny. Zauważyłaś, że na miejscu gdzie siedziałaś leży karteczka. Podniosłaś ją a niej napisane było:
„*** *** ***, proszę zadzwoń do mnie. H.”
Schowałaś ją do kieszeni i wyszłaś z myślą, że jeszcze dziś do niego napiszesz.

___________
może być?

3 komentarze:

  1. Zauważyłam ze nie.dokanczasz imaginow . Bo ja sie nie skapne czy cos .mogłabys pisac dalej ze sie spotkali sa razem itd. Nie tyko w tym imaginie ale w kilku . Nie chce cie obrazic xd xox.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie za krótki ten Imagin Jesli wogóle można tak go nazwać . Bo to raczej krótka historyjka wiąząca się ze stomatologiem czy Bóg wie co . Jak dla mnie słaby . Ale dla ciebie punkt bo sie starasz ! A no i stronka jest zarąbista :)
    Emma Parker :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imagin to Noe długa historia. Imagine z ang.: wyobraź sobie.
    Imaginy to króciutkie opowiadanka a nie długie historie

    OdpowiedzUsuń