środa, 6 lutego 2013

Imagin

muzyka*

Siedziała tam z przyjaciółmi.Wyglądała olśniewająco. Miała ubraną czerwoną sukienkę, której nigdy wcześniej nie widziałem. Nigdy nie widziałem jej tak przepięknej jak tej nocy. Swoim wyglądem przyćmiła gwieździste niebo. Wszyscy chcieli ją poznać, być obok niej. Co chwila ktoś podchodził i prosił ją o taniec. Każdy liczył na mały romans. Otoczona wianuszkiem adoratorów odwróciła się w moją stronę i uśmiechnęła się. Ten widok zaprał mi dech w piersiach. Odwzajemniłem jej uśmiech i podszedłem do niej. W tle zabrzmiały pierwsze nuty "Lady in red"
-Zatańczymy?-chwyciłem jej dłoń i złożyłem na niej delikatny pocałunek.
Zachichotała uroczo i przytaknęła. Mężczyźni patrzyli na nią z utęsknieniem.
-Wyglądasz wspaniale-wyszeptałem do jej ucha.
-Dziękuję-zarumieniła się.
Oparła swoją głowę na moim ramieniu. Jej oddech w przyjemny sposób drażnił mój policzek. Zatraciliśmy się w tańcu. Byłem tylko ja i ona. Nikt więcej.
 Nie poznaję tej piękności u mego boku. Na co dzień normalna nastolatka, trochę dziecinna, teraz dojrzała kobieta.Moja dama w czerwieni. Nigdy nie zapomnę jak wyglądała tej nocy. Nigdy też, czegoś takiego nie czułem. Takiej skończonej i bezwarunkowej miłości. Jak tej nocy. Nocy z moją panią w czerwieni.
-My lady in red.
 I love you...-wyszeptałem ostatnie słowa piosenki.
Oderwała swoją głowę i spojrzała w moje oczy. Widziałem w niej miłość mojego życia. Kobietę na zawsze. Musnęła moje usta i wtuliła się we mnie..





__________________________________
JEEJ!!!
ilość komentarzy mnie podnieciła... -.-
macie tu piosenkę, którą Harry proponuje na walentynki o.O

2 komentarze:

  1. Jestem zdecydowanie opóźniona w lekturze twoich (waszych) imaginów, ale po przeczytaniu kilku stwierdzam że brnę dalej :P
    A imagin cudny :) okay idę dalej

    wspaniała robota :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny imagin a tak mało komentarzy. wstyd!!!

    OdpowiedzUsuń