środa, 13 lutego 2013

Imagin Zayn


muzyka



-Kocham Cię-szepnął mi do ucha tuląc mnie od tyłu.
Siedzieliśmy w salonie na podłodze. Otuleni mrokiem wpatrywaliśmy się w ogień dochodzący z kominka. Uśmiechnęłam się delikatnie na jego słowa i mocniej się wtuliłam. W jego ramionach czułam się bezpiecznie, więc dlaczego nie wierzyłam mu, gdy wyznawał mi miłość? Byłam pewna, że "zgubi mnie w tłumie" i zdradzi z jakąś piękniejszą. Czułam strach czekając na moment, w którym się rozstaniemy.
Ja po prostu bałam się miłości, którą chciał mnie obdarzyć.
-A ty mnie kochasz?-zapytał.
Pokiwałam głową na znak potwierdzenia.
-Nawet nie wiesz jak bardzo-szepnęłam.
Ucałował moje czułe miejsce za uchem i mocniej mnie uścisnął..
Siedzieliśmy tak jeszcze kilkadziesiąt minut i postanowiliśmy pójść spać.

-Kochanie idę do studia-powiedział i ucałował mnie na dzień dobry.
-Kocham Cię-odpowiedziałam i obserwowałam jego ruchy. Po chwili opuścił pokój. Usłyszałam  tylko odgłos zamykanych drzwi i podniosłam się z łóżka. Wyjęłam z szafy walizkę i zaczęłam się pakować. Po dwóch godzinach w tym domu nie było nic mojego. Chciałam się z nim pożegnać, więc czekałam do jego powrotu.

O 18 usłyszałam przekręcanie kluczy w drzwiach. Wstałam z kanapy i chwyciłam płaszcz leżący obok.
-Cześć kochanie!-powiedział zdejmując kurtkę.
Nie odpowiedziałam mu nic. Całą przemowę, którą przygotowywałam od rana szlag trafił. Serce biło mi jak oszalałe. Czułam jedynie wielką gulę w gardle.
-Kochanie, jesteś?-zapytał, gdy nie usłyszał ode mnie odpowiedzi-O tu jesteś...... Wyjeżdżasz?-spojrzał na mnie i na walizki.
-Tak ja.......odchodzę.... Nie potrafię Ci zaufać.... wybacz-wydukałam i czym prędzej go wyminęłam.
Stał w bezruchu nic nie mówiąc. Ubrałam płaszcz i wyszłam.
Zimne powietrze uderzyło mnie orzeźwiając mój umysł. Chwyciłam bagaże i udałam się na najbliższy przystanek.

Po upływie tego całego czasu zastanawiam się jak mogłam mu w ogóle coś takiego powiedzieć? Gdyby tylko teraz wiedział jak jest mi źle. Nie zatrzymałam słów i pozwoliłam mu odejść, a właściwie sama odeszłam.
Macie rację- ze mną jest coś nie tak. Zrezygnowałam z miłości mojego życia a teraz przez to cierpię. Może los da mi jeszcze kiedyś szansę....


_______________________________
zrobiłam ankietę, ponieważ chcę sprawdzić z kim mam pisać najczęściej :)
Głosujcie!!
Imagin dedykowany Alice :*

9 komentarzy:

  1. Oooo *__* Jeden z najpiękniejszych imaginów jakie czytałam

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny, ale te zakończenie.. smutne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. faaaaaaaaajny ^^ ale niektórymi z niespełnioną miłością to mi Taylor Swift przypominasz :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie najwięcej powinno być imaginów z Lou. ♥ A ten był superrr. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja myślę że najwięcej imaginów powinno być z Zaynem

    OdpowiedzUsuń
  6. Imagin super. Najwięcej powinno być z Zynem.

    OdpowiedzUsuń
  7. na podstawie bajm krotka historia?
    To taka krótka historia, mogłam napisać jej - kolejną część.
    w jego czułych ramionach, szybko przychodził sen.
    nie wierzyłam, kiedy mówił, że kocha mnie .
    myślałam - zgubi mnie w tłumie, zdradzi z Tobą, lub z nią - za jakiś czas.
    żadna z Was nie zrozumie, jaki poczułam strach.
    bałam się miłości, którą on chciał mi dać.
    powiedziałam coś głupiego i ... nie potrafię Ci zaufać - wybacz
    Macie racje - ze mną chyba jest coś nie tak.

    OdpowiedzUsuń