niedziela, 17 lutego 2013

Imagin Harry

-Harry!!!!-wykrzyknęłam najgłośniej jak potrafiłam.
Usłyszałam upadek jakiś przedmiotów i szybkie kroki chłopaka.
-Co się stało?!-wpadł do sypialni z przerażeniem-Gdzie jesteś?!
-W łazience! Wyłącz żelazko i chodź tu!-krzyknęłam z pomieszczenia obok.
-Co jest?!-zapytał mnie a w jego oczach zobaczyłam strach.
-Patrz!-pokazałam mu oparzenie.
-Ssss.... co zrobiłaś?
Trzymając cały czas rękę pod wodą wyjaśniłam mu co się stało.
-Chciałam wyprasować koszulę, ale zrobiło się zwarcie i z żelazka poszły iskry i się oparzyłam-powiedziałam z miną małej dziewczynki.
-Daj pocałuje-chwycił moją dłoń, zakręcił kran i złożył bardzo delikatny pocałunek w poparzonym miejscu.
-Nadal boli.
Chłopak zaśmiał się widząc mój grymas i mocno mnie przytulił całując w czoło.
-Chodź przyłożymy lodem.
Zeszliśmy do kuchni. Harry wyciągnął mrożonkę i przyłożył do nadgarstka.
-Szczypie!!
-Wiem.
-To zrób coś!!!
Pocałował mnie namiętnie w usta i oparł swoje czoło o moje.
-Kocham Cię (T.I)-wyszeptał.
-Nawet nie wiesz jak bardzo...-odpowiedziałam.
Patrzyliśmy sobie przez kilka chwil w oczy a ja zapomniałam o bólu.
-Już lepiej?-zapytał z troską odkładając mrożonkę.
-Tak, dziękuje panie doktorze-zaśmiałam się na co chłopak ukazał swoje wspaniałe dołeczki.
-Była pani dzielną pacjentką, więc czas na nagrodę-zbliżył swoje wargi do moich i składał na nich czułe pocałunki. Przenieśliśmy się na kanapę w salonie i daliśmy się ponieść uczuciu.
Leżeliśmy nago, wtuleni w siebie. Wpatrywaliśmy się w kominek, w którym tańczył ogień. Loczek drażnił moje przed ramię, uważając na oparzenie. W jego ramionach odpływałam, w dodatku zaczął cichutko śpiewać "Little Things".
-Kocham Cię (T.I)-musnął ustami moje ucho.
-Powtórz....
-Kocham, kocham, kocham, kocham....
Napawałam się jego słowami, które płynęły prosto z jego serca.
-Nigdy nie pozwól mi odejść. Nawet, gdy powiem, że cię nienawidzę. Obiecaj...
-Obiecuję...
Wtuliłam się w niego jeszcze bardziej i zasnęłam.


_____________________________________-
POMOCY!!
Mam kryzys twórczy...
Od czasu do czasu wpadnę na jakiś pomysł, ale wychodzi co wychodzi, wyżej macie przykład.
Jeśli jest ktoś chętny do pomocy BŁAGAM niech napisze w komentarzu lub na tt @annieroz
Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś :D
Czekam ;)
Dobranoc!

6 komentarzy:

  1. Ja mogła bym pomóc jeśli chciała byś mojej pomocy napisz mi na facebook'u
    imagin świetny <3

    https://www.facebook.com/aleksandra.l.lis.3?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy mogłabyś podać mi w komentarzu lub na tt swój adres e-mail?
      Mam na facebook'u jakiś dziwny problem i nie mogę wysłać do Ciebie żadnej wiadomości :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wonderful beat ! I wish to apprentice while
    you amend your web site, how can i subscribe for a blog web site?
    The account helped me a acceptable deal. I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear idea

    My web blog ... Polo Ralph Lauren Outlet

    OdpowiedzUsuń
  3. lol dlaczego nie napisałaś seksu ja jestem napalonoł 11 latką a ty tu co chciałam czytać że ja i harry sex dziecko a ty tu co to za mało na następny raz z hazzą dla duśki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mogłabym pomóc jeżeli chcesz. Miałam już kilka blogów, ale wszystkie zostały usunięte przez inne autorki. Tu masz mój e-mail madziarkamadziara@gmail.com
    Nie musisz odpisywać zrozumiem :-)

    OdpowiedzUsuń