czwartek, 9 maja 2013

Kilka informacji!!

1. Bardzo chciałybyśmy Wam podziękować za to, że tak często odwiedzacie naszego bloga, bo każdego dnia zagląda tu ponad 1000 osób!!! Jeszcze bardziej jesteśmy Wam wdzięczne za to, że komentujecie! Czytanie Waszej opinii daje nam dużo radości!! Dziękujemy!!

2. Do wtorku może nawet trochę później, nie pojawi się żaden imagin, gdyż razem z Alice wyjeżdżamy na warsztaty i to już dziś w południe. Na pocieszenie powiem Wam, że napisałam już imagina z Niallem tylko muszę dopisać jeszcze końcówkę i pojawi się, gdy tylko będę miała czas :)

3. Mniej przyjemna sprawa. Jako, że czytam również wiele innych blogów dziś natknęłam się na imagina MOJEGO autorstwa. Wszystko spoko tylko, że dziewczyny otrzymały go od jednej z czytelniczek, która nie dość, że skopiowała go z naszego bloga, to jeszcze napisała, że jest jego autorką. Rozumiem, gdyby poinformowałaby mnie o tym plagiacie, albo chociaż napisała, że praca nie jest jej to jeszcze bym to zrozumiała. Ale jak przeczytałam pod spodem jej komentarz, to aż się we mnie zagotowało. Jeśli ta osoba wchodzi tutaj, to na pewno będzie wiedziała, że to o niej. Następnym razem jeśli ktoś chce kopiować to niech chociaż dokona w MOICH pracach jakiś zmian, bo widocznie mam do czynienia z amatorką.




Buziaki:*
Trzymajcie się!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz