czwartek, 25 września 2014

Niall


Uwaga!!
Zasada pięćdziesięciu komentarzy jest zniesiona co nie oznacza nie chciałybyśmy widzieć ich pod postami. Pamiętajcie, że one motywują do dalszej pracy. Prosimy również byście zagłosowali w ankiecie widniejącej obok. Za jedno i drugie dziękuję.

A teraz miłego czytania...


                     Jestem złamana. Złamany człowiek wiesz jak to jest? Oczywiście, że nie. Ty jesteś idealny we wszystkim co robisz. W twoim wyglądzie i zachowaniu nie widać ani odrobiny niedoskonałości. Szczupła sylwetka zachowująca pozory wysportowanej, idealnie biały uśmiech i idealnie hipnotyzujące tęczówki. To w komplecie z niesamowitym stylem i głosem tworzy ideał, całkowite... (przeciwieństwo)


...wyobrażenie ideału. Blond  włosy i zielone oczy pasujące do idealnie zgrabnego noska. Mała i cicha, co dzień śliczna. Urocza i słodka. Idealna. A ja złamany gdy ona jest jak...

...anioł. Anioł w ludzkim ciele. Pomocny i uczciwy. Idealny charakter. Ideał obdarzony nieidealnym, złamanym uczuciem. Moim, niewypowiedzianym uczuciem. Siedzi koło mnie co chwila odpowiadając na pytania nauczyciela. Inteligentny. Jakby miał...

...Einsteina w głowie. Jej cichy głos rozbrzmiewa co chwila gdy zadawane zostają co raz trudniejsze pytania. Mądra. Obdarowana moim złamanym uczuciem. Dzwonek. Zaczęła się pakować. Każdy ruch idealny. Ręka odgarnia...

...blond włosy idealnie układając je. Chciałabym spleść nasze palce i przechadzać się z nim po korytarzach szkolnych. Ideał i nieidealna. Połączenie nie do zdarcia? Albo niemożliwe. Tak. Właśnie takie. Marzenie nigdy nie...

...spełnione. Samotny w korytarzu idący za ideałem. Moim ideałem. Usiadłem za nią w stołówce. Wpatrywałem się w jej idealne ciało. Szczupła i nawet nie zdaje sobie spawy jaka jest...

...piękny. Piękny śmiech, który słyszę za plecami. Ze mnie? Gruba i brzydka. Spojrzałam na stojące na przeciw jedzenie. Zaraz zerwałam się z  miejsca i uciekłam z sali. Zobaczyłam jego oczy. Nie potrafię opisać uczucia jakie mnie ogarnęło gdy spojrzałam w te...

...tęczówki. Przyjemne dreszcze zastąpione smutkiem po zobaczeniu gromadzących się łez. Gdy tylko wybiegła zerwałem się za nią. Usiadłem koło niej w parku na jednej z ławek. Nie wiem czemu to zrobiłem ale...

...przytulił mnie. Ideał przytulił nieidealną. Mnie. Takie ciepło. Motylki w brzuchu i przyjemne łaskotanie. Czy on też to...

...czuje? Endorfiny spowodowane jednym dotykiem. Motylki. Zrobiłem to. Po tylu miesiącach dotknąłem ideału. Czy mi nie...

...ucieknie. Gdy się odsunę czy zostanie? Ze złamaną? Wtedy spojrzałam na jego...

...ręce. Pokaleczone i naznaczone czerwonymi bliznami. Ona jest...

...złamany. Mój ideał jest taki jak ja. Moglibyśmy stworzyć idealnie...

...złamaną parę. Obronię ją, a ona  mnie. Dopełni moje złamanie, a ja jej...

...ideał. Od dzisiaj tacy sami i odmienni. Smutni i radośni...

...Idealni i...

...złamani.


              Oboje byli złamani choć widzieli ideały. Byli psychicznie chorzy bo on widział ją gdy jej nie było, a ona widziała jego gdy nikogo nie było. Złamani, idealni, niewidoczni. 



~.~

            Mam nadzieję, że się podobało i jeszcze raz przypominam o ankiecie :) 
Jeszcze dziękuję za miłe przyjęcie 
Kisses ~ Vic x


45 komentarzy:

  1. O jejku piękny <3333

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś wspaniałego

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny <3333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny <3 ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny!! Ubóstwiam po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeju jakie to piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jest taki niebanalny, nietypowy, napisany ładnym językiem. Jestem oniemiała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł :) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. super imagin. chcę następny!
    pozdrawiam. ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Imagin cudowny! Inaczej pisany! :)
    jeju chcę już następnyy

    OdpowiedzUsuń