wtorek, 26 sierpnia 2014

Informacja :)

Witam wszystkich!
Bardzo dużo ostatnio myślałam nad odejściem z bloga. Jak pewnie zauważyliście nie dodałam żadnego posta od kilku miesięcy. Nie będę wymyślać jakiś wymówek typu nie mam czasu, mam dużo nauki, moja babcia jest chora. Ja po prostu jestem leniwa i nie wiem co to systematyczność...
Być może jeszcze tu wrócę, ale muszę chyba dojrzeć :)
Na koniec chciałabym bardzo podziękować wszystkim dziewczynom które były i są tu autorkami za daną mi szansę, za pomoc, za wszystko i Wam czytelnikom, za wsparcie, za te wszystkie pozytywne komentarze i motywacje do pracy! Jesteście najlepsi <3
To jest prawdziwa directionerska rodzina!
Tu zostawiam Wam mojego maila: agnieszka_lemanska@2.pl piszcie śmiało ^^
Nie mówię do widzenia tylko do zobaczenia :) xoxo


                                                                                                                                                                       

7 komentarzy:

  1. Naprawdę miło nam było czytać Twoje imaginy i dzięki za poświęcany nam czas (: Mam nadzieję, że wrócisz do nas niedługo z nowymi pomysłami Xxx ~SS

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, twoje imaginy były świetne ! ;( Mam nadzieję, że się zmobilizujesz, czy dostaniesz jakiegoś kopa brzydko mówiąc w dupę i napiszesz tutaj coś jeszcze dla nas ;) W takim razie do zobaczenia ;) :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że odchodzisz twoje imaginy były super :D Mam nadzieje że powrócisz w wielkim stylu :D <3 Do Zobaczenia

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda że odchodzisz pisałaś super imaginy mam nadzieję że jeszcze wrócisz :* <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. :( kurdee byłaś naprawdę dobra :)
    Nie wiesz może ,czy w zwizązku z tym bedzie jakis nabór?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, uwielbiam tą stronke i siedze na niej godzinami z niecierpliwością czekam no kolejne imaginy. Myśle że szybko cię oświeci i powrócisz do nas :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy 8 część Harrego i praktykantki???

    OdpowiedzUsuń