czwartek, 14 sierpnia 2014

Imagin Niall



- Mamo wychodzę! – krzyknąłem, zakładając trampki
- Tylko nie wróć późno Niall – kobieta powiedziała z troską
- Dobrze. To paa – odpowiedziałem, po czym chwyciłem futerał z gitarą i wyszedłem
Szedłem przez miasto w kierunku parku w centrum. Jest tam taka duża fontanna, przy której uwielbiam siadać i grać. Ludzie nieraz rzucają mi jakieś monety, ale ja nie robię tego dla pieniędzy, tylko dla przyjemności. Dźwięki muzyki zawsze pozwalały mi się zrelaksować i odprężyć.
Dotarłem na miejsce po około piętnastu minutach. Zająłem swoje stałe miejsce i wyciągnąłem gitarę. Zacząłem grać pierwsze takty piosenki Eda Sheerana – Little Bird. Po skończonym utworze zauważyłem, że wokół mnie zebrał się spory tłumek, który właśnie wtedy zaczął klaskać. Nie zwracając na nich uwagi zacząłem grać kolejną piosenkę, tym razem było to Don’t Cry zespołu Guns N’ Roses. Pierwsze dźwięki piosenki wyszły spod moich palców i wtedy w oddali usłyszałem delikatny, aksamitny głos śpiewający pod moją melodię.

Talk to me softly
There's something in your eyes
Don't hang your head in sorrow
And please don't cry

Ludzie zaczęli robić przejście i popychali drobną dziewczynę do przodu, zachęcając by usiadła obok mnie. Ja grałem dalej, a ona śpiewała. Wszyscy wokół byli zachwyceni i klaskali około pięć minut po tym jak skończyliśmy. W tym czasie ja mogłem zapoznać się z nieznajomą.
- Hej, jestem Niall – wyciągnąłem do niej dłoń
- Hej, [t.i] – uścisnęła lekko moją rękę
- Masz śliczny głos – skomplementowałem ją – zostaniesz?
- Jasne. Możesz teraz zagrać Skyscraper, Demi Lovato? - zapytała
- Tak! Uwielbiam tą piosenkę – odpowiedziałem i melodia rozniosła się po parku

Skies are crying
I am watching
Catching teardrops in my hands
Only silence as it's ending,
Like we never had a chance
Do you have to, make me feel like
There's nothing left of me?

[t.i] zaśpiewała pierwszą zwrotkę, a ja postanowiłem dołączyć do niej podczas refrenu.

You can take everything I have
You can break everything I am
Like I'm made of glass
Like I'm made of paper
Go on and try to tear me down
I will be rising from the ground
Like a skyscraper!
Like a skyscraper!

Spojrzeliśmy na siebie i uśmiechnęliśmy się śpiewając ostatni wers. Potem wykonaliśmy jeszcze kilka piosenek i ja już niestety musiałem wracać do domu.
- Ja już chyba musze lecieć – powiedziałem do dziewczyny
- Ja właśnie też – odpowiedziała
- Zobaczymy się jeszcze? – zapytałem
- Będę tu też jutro mniej więcej o tej samej porze, ale jakby coś to daj telefon, zapiszę ci mój numer
Podałem jej komórkę, a ona zapisała swój numer i wysłała sobie sms’a żeby mieć mój numer.
- Do zobaczenia Niall – powiedziała, oddając mi telefon
- Do zobaczenia! – krzyknąłem, gdy już znikała za zakrętem

***
Następnego dnia spotkałem się z [t.i] w parku, żeby znów wspólnie pośpiewać. Robiliśmy tak przez kolejne dwa tygodnie codziennie, a ja coraz bardziej lubiłem tą małą, skromną brunetkę. Jednego dnia [t.i] nie przyszła, ale nie przejąłem się tym za bardzo, bo w końcu są wakacje i każdy ma prawo wyjść gdzieś i się zabawić albo po prostu wyjechać. Pograłem około godzinę na gitarze przy fontannie i wróciłem do domu. Około szóstej po południu postanowiłem napisać do dziewczyny.

Do: [t.i]
Hej J Co tam? Nie było Cię dzisiaj w parku

Niecałe trzy minuty później dostałem odpowiedź

Od: [t.i]
Hej J Musiałam załatwić coś ważnego. Mogę teraz do Ciebie wpaść?

Do: [t.i]
Jasne. Pamiętasz adres?

Od: [t.i]
Tak. Będę za jakieś pół godzinki J

Uśmiechnąłem się mimowolnie, że zobaczę dziewczynę i pognałem na górę uprzątnąć trochę pokój i założyć spodenki, bo przecież nie wystąpię przed nią w samych bokserkach.
Kiedy wszystko ogarnąłem zszedłem na dół do salonu i wtedy rozległ się dźwięk dzwonka. Pobiegłem do drzwi.

- Hej Nialler! – dziewczyna uściskała mnie
- Cześć [t.i]. Wchodź – zachęciłem ją do tego gestem ręki
Brunetka zdjęła swoje czarne conversy i razem poszliśmy do mojego pokoju. Zaproponowałem jej coś do picia ale odmówiła.
- Mam dla Ciebie niespodziankę – powiedziała w końcu
- Dla mnie? – zapytałem zaskoczony
- Tak. Nie przyszłam dzisiaj do parku, bo byłam w domu kultury. No i wiesz za dwa tygodnie jest ten festyn, na którym będzie konkurs talentów. I nas zapisałam – [t.i] uśmiechnęła się promiennie, a ja siedziałem całkowicie zszokowany.
- A-ale jak to nas? – zająknąłem się
- No nas. Ty będziesz grał, ja będę śpiewała.
- Ohh – nic więcej nie byłem w stanie powiedzieć
Potem rozmawialiśmy o tym jaką piosenkę wykonamy, ile powinniśmy ćwiczyć i takie tam. Wizja konkursu trochę mnie stresowała, ale nic nie mogę poradzić na to, że na wizję spędzania czasu z [t.i] niezwykle się cieszyłem.

***

Dwa tygodnie ćwiczeń minęły niewiarygodnie szybko, ale także przyjemnie. Codziennie ćwiczyliśmy z [t.i] około półtorej godziny, a potem gadaliśmy, oglądaliśmy filmy i wygłupialiśmy się . Z czasem zdałem sobie sprawę, że zakochałem się w [t.i], a każdy dzień bez jej pięknego uśmiechu, jest dla mnie dniem straconym. I to właśnie dzisiaj zaraz po jej pięknym wykonaniu piosenki Kiss Me, Eda szepnę jej do ucha „kocham Cię”, a jeśli będzie taka potrzeba to mogę to nawet krzyknąć do mikrofonu i ją pocałuję. Wszystko mam idealnie zaplanowane i mam nadzieję, że mój plan się powiedzie.
Czekałem właśnie na [t.i], która była już trochę spóźniona i wtedy usłyszałem dzwonek mojej komórki. Odebrałem.
- Niall przepraszam, ale zatrzymali mnie w domu. Spotkajmy się na miejscu festiwalu, bo inaczej nie zdążymy.
- Dobrze, to ja już tam idę.
- Okej.. Papa
- Paa [t.i]
Szybkim krokiem ruszyłem w kierunku swojego celu. Kiedy tam dotarłem, brunetka czekała już na mnie przy wejściu. Przytuliłem ją na powitanie i pobiegliśmy zgłosić swoją obecność. Zostaliśmy zaprowadzeni za kulisy i otrzymaliśmy numerek 5, co oznaczało że mamy jeszcze chwilę na próbę. Wyciągnąłem gitarę z futerału i zacząłem grać, a piękny głos dziewczyny wypełnił pomieszczenie.
Po występie gimnastyczki, magika i dwóch komików, nadeszła nasza kolej.
- Niall i [t.i] na scenę! – ktoś krzyknął, a my  wyszliśmy zza kulis, stając przed ogromną publicznością.
- Wykonamy dzisiaj dla państwa piosenkę Kiss Me, Eda Sheerana. – powiedziałem i uderzyłem palcami w struny, a melodia zaczęła rozbrzmiewać w głośnikach. Po moim intro brunetka zaczęła śpiewać pierwszą zwrotkę. Kiedy prawie cała piosenka już minęła, naszedł czas na ostatni refren, który mieliśmy zaśpiewać razem.

Kiss me like you wanna be loved
You wanna be loved
You wanna be loved
This feels like falling in love
Falling in love
We're falling in love

Po skończonej piosence dziewczyna spojrzała na mnie i się uśmiechnęła, a ja szepnąłem
jej do ucha
- Kocham Cię
- Co? Nie słyszę przez tych ludzi
- Kocham Cię – wypowiedziałem, tyle że do mikrofonu i nachyliłem się, po czym przyparłem swoimi ustami do jej ciepłych warg.
Dziewczyna początkowo stała zszokowana, ale potem odwzajemniła pocałunek. Wśród publiczności rozlegly się jeszcze większe brawa, a ja w końcu odsunąłem się od dziewczyny.
- Ja też Cię kocham Nialler – wyszeptała, po czym ukłoniliśmy się i trzymając się za ręce zeszliśmy ze sceny.

___________________________________________
 Hejka skarby :)
Dzisiaj tak spiewająco Niall ;)
Parę dni nic nie dodawałyśmy, ale chyba nie jesteście źli prawda??
Ja usprawiedliwiam się ty, że zaczęłam pisać fanfiction z koleżanką i musiałam to wszystko ogarnać. 
No to, żeby wam już nie przedłużać  50 !
Ps. Zapraszam na wspomniane wcześniej fanfiction Horny!
 Blogger <link>   Wattpad <link>
Jeśli wam się spodoba to napiszcie w komentarzu chociaż jedną kropeczkę, żebyśmy wiedziały że będziecie czytać :))
Love ya ♥

53 komentarze:

  1. super bardzo fajnny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Piszecie coś na zamówienie? :) xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny, taki spokojny i słodki ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze super

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kochane :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej cudowny : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Imagin jest świetny i hmm wzruszający. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to jest romantyczne! A tak w ogole jestem ciekawa kto wygral ten konkurs ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. super słodki :* taki niewinny i extra <3 no i z Niallerem

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ;) /olga

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę świetny , masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze świetny :) Czekam na kolejną część z Harry'm :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, nominowałam cię do Libster Award ! Więcej informacji tutaj : http://towers-fanfic.blogspot.com/p/libster-award.html <3

    OdpowiedzUsuń