niedziela, 11 maja 2014

Milion wyświetleń + Nabór!

No więc jak głosi początek tytułu: NASZ BLOG MA PONAD MILION WYŚWIETLEŃ!!!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! 

Przez problemy z internetem dopiero dziś mogę Wam za to serdecznie podziękować. Na szczęście Nataliee udało się uwiecznić ten moment :)


Wiadomość ode mnie (Dreamer): To niesamowite uczucie, kiedy liczba odwiedzin jest tak potężna i zawdzięczamy to tylko i wyłącznie Wam. Pamiętam, że gdy zakładałam bloga myślałam sobie, że jak będę miała 100 wyświetleń, to będę bardzo szczęśliwa, ale teraz jest ponad 1 000 000 i szczęście mnie po prostu pochłania!
Wiadomość od Nataliee: Jestem mega podekscytowana tym milionem! Jesteście niesamowici. Jak dołączyłam do bloga rok temu było zaledwie niecałe 400 tys. wyświetleń, a tu już milion. Cieszę się, że mogę uczestniczyć w tworzeniu czegoś tak wspaniałego i, że tyle osób jest z nami. Kocham Was wszystkich razem i każdego z osobna. Ten blog nie istniałby bez Waszego wsparcia. Jesteście najlepsi :)


Jak zawsze przy takich okazjach przedstawię Wam statystyki, tym razem w formie graficznej :)

Wszystkie okresy działania bloga:

W trakcie miesiąca:

I tygodnia:

A to nadal nie wszystkie kraje! 

Jeszcze raz bardzo bardzo Wam dziękujemy i mamy nadzieję, że za rok będzie 2 razy tyle odsłon!
Kochamy Was :*

*

Co do naboru, to już wyjaśniam. Poszukujemy nowej autorki na bloga! 
Chętne osoby mogą wysyłać swoje prace na naszego maila annie1126@o2.pl  do 18.05 (niedziela) do godziny 20.00 :D
Tematyka dowolna!
Uwaga! Potrzebujemy kogoś kto ma dużo wolnego czasu!

Czekamy na Wasze zgłoszenia! :D

5 komentarzy:

  1. Gratuluje Wam i na pewno nie długo będzie 2 000 000 wyświetleń :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż... Tylko pogratulować i do następnego miliona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i oczekujcie na moją pracę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabieram się za pisanie :) Gratuluje wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje!! :) ZAPRASZAM http://destroy-harrystyles-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń