poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Harry



"  The truth is I got lost without you  "




" Droga [T.I],
piszę ten tekst, ponieważ tak bardzo umieram z tęsknoty,
słyszałem, że sypiasz w moim swetrze,
i ja nie radzę sobie dużo lepiej, ponieważ wciąż jesteś połową mojego serca.

Codziennie rano budzę się połowicznie,
tylko dla połowy niebieskiego nieba,
wychodzę ubrany do połowy
i mam połowę serca, bo drugą zabrałaś mi ty,

Jestem już tylko połową człowieka, 
a ty wbiłaś mi tylko połowę strzały.

Tęsknie za tym co robiliśmy,
w połowie serca czuje ból,

Zapomnij o tym co powiedzieliśmy tamtej nocy,
nie możemy odejść,
bo wymieniliśmy się połówkami siebie,
raz na zawsze.

Chciałem wyrzucić to z głowy, ale mam jej tylko połowę,
drugą masz ty.
Kiedy Cię nie ma, jestem zgubiony.
I budzę się dla połowy tych rzeczy

Twoja połowa jest u mnie bezpieczna,
zaopiekuj się moją.

Jestem w połowie bez Ciebie, jestem połową serca, póki nie wrócisz. "

Słone łzy moczyły cienki, biały papier. Przemakały przez przeczytane linijki. Słowa się rozmywały, ponieważ nie mogę myśleć racjonalnie połową siebie. Zabrał mnie i nie odda, mam jego połowę i teraz musimy współgrać.







Jejku, zamiast się wyspać w wakacje to ja prawie codziennie śledzę koncerty chłopaków. Kolejna nie przespana noc, mamy teraz 5:49 :) Ten imagin jest no, taki, widzicie same. Nie włożyłam w niego dużo wysiłku, ale miałam po prostu taki pomysł i myślę, że może Wam się spodoba. Taki krótki, dla odprężenia. Tym czasem zapraszam do komentowania, włączam próg komentarzy (oczywiście tylko po moimi postami) kolejny imagin z Harrym pojawi się kiedy tutaj będzie 15 komentarzy.
Zapraszam także na Stockholm Syndrome, jest już kolejny rozdział: Stockholm Syndrome

15 komentarzy:

  1. Tak bardzo kojarzy mi się z Half a Heart <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Czekam na kolejny! x

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny imagin, czekam na następne. Uwielbiam Twoją twórczość <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej jak jakiś wiersz ❤ Ale genialnie, Ci to wyszło! 😘😍 i życzę ci, żebyś pojechała na koncert ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :D Czekam na następny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Half a heart <333

    OdpowiedzUsuń
  7. super z niecierpliwoscia czekam na nn:)

    OdpowiedzUsuń
  8. O M G Piszesz najlepiej na tym blogu, kto popiera ????????????????

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie-sa-mo-wi-ty !!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy Niall z całym 1D ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIESTETY nie moge dodawac imaginów caly czas. Musze dawac tez szanse dziewczynom. Dodalam dwa z rzedu, wiec mysle ze jakos za tydzien/dwa :)

      Usuń